Om du kunne velge den barnevognen du ville

Emmaljunga city ett eller annet :) den med store svingbare hjul foran!

Hadde nitro city før, og en helt himmelsk vogn. Så ville hatt samme igjen, bare med litt større hjul :)
 
Da ville jeg ha valgt akkurat den jeg har :)
Emmaljunga Duo Edge med deLuxe understell
 
Bugaboo Donkey Duo - og den har jeg nettopp kjøpt. :D
 
Hadde valgt Simo Duo igjen. Tenker at det må være det best for barna å ligge i.
 
Hadde valgt Simo Duo igjen. Tenker at det må være det best for barna å ligge i.
Ja simo er en god vogn, jeg og vil ha den :-D En annen modell enn den jeg har da, er ikke fornøyd med ryggen på sportsdelen.
 
Jeg tror nok at jeg hadde valgt Simo kombi da også :)
Stokke trailz er veldig fin som bagvogn - men den synes jeg ser skikkelig fæl ut med sportsdelen
 
Er veldig fornøyd med vognen jeg kjøpte til lille nå, Emmaljunga de luxe duo, Dallas! <3 Love IT
 
Har fire vogner, så er fornøyd ;) Mest fornøyd med bugaboo buffaloen og babyzen yoyo trillen :) Så ville ikke hatt noen andre
 
Ville valgt simo kombivogn. Hadde det da junior var baby, og det var den beste vogna e har vært borti. Rett høyde på vogna, samt håndtak som kunne reguleres etter person som trilla. Og god fjæring, så ungen ikke ble filleristet etter en liten bytur. Samt god plass til voksipose og lammeskinn.
Når han ble eldre kjøpte vi emmaljunga city cross med sportsdel. Suveren for vår del.

Edit: Ingen av vognene hadde svingbare hjul, noe e e utroli glad for! HATER svingbare hjul. Hadde det på en trille vi kjøpte for å bruke på ferie. Endte med at verken e eller mannen ville trille noe særlig med den, og junior ble bært eller gikk selv.
 
Emmaljunga Super Nitro. Og den har jeg :) Skulle bare ønkse den var litt mindre sammenlagt..
 
Back
Topp