om du kunne velge 1 ting!

Klesklypa

Gift med forumet
Du kan bare velge 1 ting og du hadde fått den umiddelbart, kas hadde du valgt??

Vanskelig valg, da e vell alle alternativene

Siden det står "blitt frisk HVIS JEG VAR SYK", og jeg ikke er syk så tok jeg blitt rik  Det hadde løst de fleste andre alternativene egentlig Men hvis jeg eller noen jeg kjente var alvorlig syke så hadde jeg helt klart tatt den..

Siden det står "blitt frisk HVIS JEG VAR SYK", og jeg ikke er syk så tok jeg blitt rik  Det hadde løst de fleste andre alternativene egentlig Men hvis jeg eller noen jeg kjente var alvorlig syke så hadde jeg helt klart tatt den..

signerer Una på denne ja ;-)

sorciere_ skrev:
blitt super rik er vel det einaste eg kunne tenke meg å bli som eg ikkje allerede er:P

"Som du ikke allerede er"?? Har jeg gått glipp av noe...?

Frisktynn ;)

Så tek ej mej av rikheita ;) men akk.no..eller om 2vekers tid..troppa gravid høgast ;)

Drømmejobben + tynn :P Hadde jeg fått drømmejobben, ville jeg tjent greit nok til at jeg gikk bra i overskudd hver mnd. Å være direkte rik, type millionær/milliardær, er ikke noe mål. Men det hadde ikke skadet liksom :P

blitt super rik....som Una sa så hadde det fikset de andre tingene da...selv om jeg hadde ikke blitt lei meg om jeg ble magisk tynn over natta ;)

Ville blitt tynn over natta as.

.... men igjen.. hadde jeg ikke vært så ego hadde jeg ønsket at jeg ble rik, for da kunne jeg gitt familien min alt de hadde hatt behov, og ønsket seg :)

Back
Topp