OM du hadde

løgndetektoren

Glad i forumet
fått reist tilbake i tid og oppleve  noe opp igjen.Hva ville du opplevd igjen?

Jeg ville opplevd siste minuttene fra begge fødslene mine. Beste med fødselen er jo følelsen når man kjenner at beina bare sklir ut og man er ferdig. Og så ville jeg ha opplevd  en kveld sammen med bestemoren min.Vi kunne sitte å prate i timesvis.

hva ville du opplevd igjen?

aner faktisk ikke...men øyeblikket da jeg så ungen vår for første gang var spesielt og noe jeg gjerne vil oppleve igjen.

Siste gang jeg sa ha det til søsteren min...
Kunne ønske jeg husket stemmen hennes.

Den første gangen jeg ble seksuelt misbrukt,
for da skulle jeg hatt motet til å si ifra til noen så det ikke ville fortsatt i nesten 10 år til etter det.

Ikke egentlig noen spesielle øyeblikk. Bare de lykkelige hverdagsøyeblikkene.

En håndballkamp (hvilken som helst).

En sommerdag med fotball på plenen og bading etterpå.

En dag med en lang sykkeltur fra morgen til kveld.

Slike lykkelige stunder som man tenker litt for lite over. De andre stundene tenker man jo over, igjen - og igjen - de er der for alltid.

ORIGINAL: munter

Den første gangen jeg ble seksuelt misbrukt,
for da skulle jeg hatt motet til å si ifra til noen så det ikke ville fortsatt i nesten 10 år til etter det.

grusomt at noen må oppleve slikt[:(]

Uten tvil den siste timen av fødsel...
Mista så masse blod at jeg datt ut.

Fikk sønnen opp på magen, men klarte ikke åpne øynene før å se på han...[:(]

Fikk ikke sett Han før etter 12 timer...

Jeg ønsker jeg hadde hatt styrke til å åpne øynene... Jeg gikk Jo glipp av det som alle beskiver som et magisk øyeblikk... [:(]
Så det ville jeg opplevd igjen...

Jeg ville reist tilbake i tid og vist meg selv hva jeg har gjort med kroppen min og forhåpentligvis skjønt at jeg måtte gjøre noe med kost og mosjon når jeg enda hadde en slank kropp [8D]

Jeg ville tilbringt bare en dag til sammen med svigerfar, der jeg kunne vist selv hvor mye jeg satt pris på ham.

Å jeg skulle gjort meg ferdig med et tidligere forhold der og da så jeg slapp og fundere på det nå !!

Ville hatt tilbake de 13 dagene Leo levde, så ville jeg vært våken hele den siste natten, og sørget for at han ikke bare døde.  

Den siste morgenen pappa levde. Han var i bedre form og bedre humør enn på lenge [:)] Men så sovnet han inn ca 3 timer etter jeg hadde dratt til skolen.

Og 24-31 juli 2009.
De beste dagene i hele mitt liv, i Hellas med ekskjæresten.

Det måtte være tid med farmor...savner hun så SINNSYKT mye[:(] hun døde i 98...

noen timer før min mormor døde, så vi kunne dratt tidligere og rukket frem[&o] Fikk aldri sagt alle tingene jeg så veldig ønsket[&o]

Den siste timen på fødslene mine..

tilbake til da han besten var besten og ikke en skygge av seg selv.. Savner den han var [:(]
Og den dagen jeg reiste til Stavanger å overrasket eldste datteren dagen før 10års dagen hennes..[:D]

Ellers bare en varm fin sommer dag, med bading, grilling, gode venner og familie[:)]

Ville gjenopplevd sommerne ute på ferieøya når jeg var liten. Ferierte med farmor og farfar hver sommer frem til farfar døde, og skulle gjerne tatt om så bare én fisketur sammen med farfar igjen.

Og så ville jeg opplevd den siste timen av fødselen, og de første timene etter, igjen.

tror at om jeg kunne skrudd tiden tilbake så ville jeg ikke nødvendigvis opplevd noe en gang til men jeg ville nok heller tatt noen andre valg enn det jeg gjorde da jeg var yngre. droppa noen av de jeg har vært sammen med osv (ja for der har vært noen håpløse tilfeller!!) så hadde jeg valgt å heller treffe min nå værende samboer litt tidligere!!

Cupfinalen 09,Drammen-Elverum! 

Da Elverum tok gull! [:D] Jeg må ofte inn på youtube å se det klippet!

http://www.youtube.com/watch?v=-adwLXMx14Y

Skulle så gjerne ha hatt tilbake 20.juni 2009. Det var dagen før pappa døde, og jeg skulle ønske jeg tok meg tid til å ringe han. Desverre var jeg opptatt av å rydde ute og inne fordi vi skulle ha grillfest dagen etter. Og jeg tenkte: Han kommer da i morgen, kan prate med han da.
Det fikk jeg desverre ikke [:(][:(][:(]

ORIGINAL: fruktbar

Ville hatt tilbake de 13 dagene Leo levde, så ville jeg vært våken hele den siste natten, og sørget for at han ikke bare døde.  

[:(][:(][:(][:(][:(]

Back
Topp