Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg hadde ihvertfall kjøpt ny bil, betalt ned all gjeld og kjøpt en hytte eller feriehus. Ellers tror jeg at jeg hadde trengt litt rådgivning for å finne ut hvordan jeg skulle tatt best mulig vare på resten av pengene
Hadde blitt noe fiksing på kroppen her og..
Flytta til Bahamas!! Nytt hus (slott), nye biler, svær båt, pussa opp huset til svigers, UNICEF, gitt alle babytingene våre til Amadia og kjøpt nytt til den nye.. Personlig trener og kokk
Revet huset og satt opp nytt... kjøpt ny bil, betalt ned all gjeld. Hjulpet foreldre og svigers med det de måtte ha trengt hjelp til. Tatt med meg en gjeng til syden! Brukt en del penger for å hjelpe eldre som er ensomme og alene...
Kjøpt ny bil,hus, kjøpt ny båt, kjøpt ting til vesla å den lille imagen, så hadde jeg tatt silikon når jeg hadde vært ferdig med ammingen av den lille i magen. Kansje fiksa slapp hu osv også om det probleme skulle oppstå etter denne graviditeten