om du hadde hatt et gigantisk vindu i stua

Alveola*

Forumet er livet
.. hva ville du hengt der?

Har et kjempestort vindu i stua, rett ut mot veien. Har alltid tenkt at jeg gidder ikke kjøpe noe til å ha der siden vi ikke skal bo her så lenge, men nå ser det ut til at vi blir en stund allikevel[;)]

Så, hva skal jeg "fylle" vinduet med?[8|]

sliter med det samme selv....
Har 3 persienner der og gardin på hver side av vinduet.Ikke sååå pent,så håper det dukker opp noe annet fancy tips her[8D]

har to store vinduer ,har 190 rullegardiner og gardiner

Jeg føler liksom ikke det er nok jeg?
Har du noe stort i vinduskarmen da eller??

Kan jeg få se bilde??[:-][:)]

Vi har 230 cm bredt vindu og har hvite persienner og gardiner på siden. Jeg har hengt en lykt midt i, har en stor plante under den, en lampe med hvit skjerm i ene hjørnet og to høye engler fra perfect home i andre siden. Vips så ble ikke vinduet så stort alikavel..

ORIGINAL: JeanetteR

Vi har 230 cm bredt vindu og har hvite persienner og gardiner på siden. Jeg har hengt en lykt midt i, har en stor plante under den, en lampe med hvit skjerm i ene hjørnet og to høye engler fra perfect home i andre siden. Vips så ble ikke vinduet så stort alikavel..

hørtes fint ut! har du bilde?[:)]

Har to litt høye lamper i sølv med hvite skjermer. 2 bilder. En telysestake. En høy hvit vase med en enda høyere kunstig blomster som henger litt mot den ene siden. Og to hvite trepersienner.

ORIGINAL: Alveola*

ORIGINAL: Lykkeliten 09

ORIGINAL: Alveola*

Jeg skal få tatt et i morgen når det er lyst [;)]

En lampe/lykt høres jo veldig fint ut. Ellers ville jeg hatt en flott litt stor blomst iallefall[:D]

Litt store ting. Ikke for mye småting da det fort blir litt rotete[8D]

Har et stort vindu,men med to gjennomgående sprosser i.

210 bredt og 170 langt.

Planen er å ha to store lysestaker, en stor blomster og noen hjerter hengende - pluss gardiner på hver side.

Jo mindre jo bedre syns jeg,blir fort rotete om man plasserer mye i store vindu.

Men vi ligger så høyt at er ikke noe innsyn.

ORIGINAL: Perlesnora

Har et stort vindu,men med to gjennomgående sprosser i.

210 bredt og 170 langt.

Planen er å ha to store lysestaker, en stor blomster og noen hjerter hengende - pluss gardiner på hver side.

Jo mindre jo bedre syns jeg,blir fort rotete om man plasserer mye i store vindu.

Men vi ligger så høyt at er ikke noe innsyn.

Heldiggriser. Vinduet vårt ligger omtrent uti veien[&o]
Men jeg har kjøpt meg en hengelysestake nå da, som er ganske stor.. Tenkte male den hvit og henge den i vinduet! Håper det gjør det litt mindre![:)]

Har 3 store vinduer i stua. Har bare hengt opp persienner i vinduene. Ellers har jeg litt pynt og blomster.. Vil ikke henge opp noe foreløpig :)

Back
Topp