Om DU hadde 50000,- og 1....

Veraa81

Glad i forumet
Måned fri med mann og barn, hva ville du gjort?

Hvor reise som er billig...gi meg tips!

ORIGINAL: matvrak

Jeg hadde reist t usa en mnd [:)]

Men reisa e jo svindyr for så mange...?

Hva EG ville gjort. Tatt lappen og sendt mann og barn på ferie evt att de var hjemme.

Men reise, hmmm. 50000 er jo egentlig ikkje allverden om det skal dekke reise, opphold, mat og lommepenger. Ville reist 14 dager til ett varmere strøk kanskje. Og resten rundtom i Norge. Spørs og kor mange barn du har.

*

ORIGINAL: Veraa81

Hvor mange er dere? Vi reiser 1.juli t florida, vi er 4 stk (2 voksne og 2 barn) og flyturen kom på 24000. Men så klart, dere kan 110% sikkert få mye billigere flybilletter t andre steder. Men ettersom d er en hel mnd, så må man ha muligheten t å oppleve litt tenker j. Syden kan bli litt kjedelig i lengden, tenker j.

Uansett et luksusproblem [:D] Så mye penger og en hel mnd fri, ikke verst [:)] Ha en flotters ferie uansett hvor dere ender opp.

I bor så langt oppe i nord...så blir dyrt. Er fire stk vi å.

Men tenkte på spania, er jo ikke så ille temt der i april.

ORIGINAL: Veraa81

Hvor mange er dere? Vi reiser 1.juli t florida, vi er 4 stk (2 voksne og 2 barn) og flyturen kom på 24000. Men så klart, dere kan 110% sikkert få mye billigere flybilletter t andre steder. Men ettersom d er en hel mnd, så må man ha muligheten t å oppleve litt tenker j. Syden kan bli litt kjedelig i lengden, tenker j.

Uansett et luksusproblem [:D] Så mye penger og en hel mnd fri, ikke verst [:)] Ha en flotters ferie uansett hvor dere ender opp.

Hadde dratt til Kurdistan!

Back
Topp