Om du fikk et gavekort

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
på 50.000 kroner, og du MÅTTE bruke det på deg selv, innen jul ellers forsvant pengene - hva hadde du kjøpt deg da? Av rene materialistiske ting.

Jeg hadde kjøpt flybilletter og hotellbilletter til meg selv til London og så shoppet meg en fin diamantring, klær, nytt objektiv til kamera.

London hadde ikke vært feil! Men spørs om jeg hadde orka, så gravid som jeg er. :p
Hmm. Jeg ville nok handla mye klær, ettersom skapet mitt begynner å bli veldig tomt for ting som passer. :rolleyes:
Og ny telefon og ny pc. Kanskje en robotstøvsuger?

Bunad :)

Om det hadde holdt at jeg brukte pengene nå, selv om jeg ikke reiste nå hadde jeg betalt billettene til Bergen med de. Det er i romjulen og på våren. Så hadde jeg kjøpt meg kjøkkenmaskin, mobil, jakke, kommode, sengeteppe, puter, mikro, fotograf og bilde av ungene, speil.. mye mer jeg hadde brukt penger på og så trur jeg hadde trengt mer enn 50 Tusen Haha :P

Tur til USA og feiret jul der :D

Ooo, det skulle være veldig fint med 50.000,-, spørs om de må skattes kanskje? ;)
Tja, hva skulle jeg kjøpe før Jul? Jeg vet ikke ;) Reise - nei takk, ikke nå. Klær-tøy-sko - det har jeg. Utstyr hjem - det har jeg tror jeg, ikke noe jeg savner foreløpig. Jeg kommer ikke på noe rett og slett så brått ;)
Men skulle det være mulighet å bruke kortet etter Jul, skulle det være innkjøp for mini.

Rolex!

Da hadde det blitt ny tlf i hvertfall, ny sofa, ski utstyr, vinterjakke og en hotell weekend i Trondheim med shopping:) Orker ikke å reise så langt med ei på 3måneder :P

Kjøpt klokka jeg ønsker meg, Ups der gikk 35 Tusen. Så ønsker jeg meg veldig en poncho som koster 11 Tusen. Så hadde det blitt en tur innom salongen og fikset bryn og vipper og så hadde e jeg kjøpt nytt undertøy for resten.

Oi, ja skal vi se :-D

Ny mobil
Klær!! Trenger egentlig helt ny garderobe :-P Og leid inn stylister :-P
Frisørtime med klipp og farge
Bunad Ja! Helt klart!
Da har sikkert pengene forsvunnet :-P

Hehe HELE POENGET er jo at man må bruke det på seg selv, før jul, og at det må skje noe før jul. Ellers forsvinner pengene :P Bare slik at man faktisk vet at man har ikke noe annet valg enn å bruke pengene og det bare på seg selv. Vi mammaen tenker for mye på andre til daglig, så vi skal få være litt ego i denne tråden :Heartbigred

• Liker
Reactions: Io
Hadde kjøpt meg en imac, klær, masse klær :D og en kjøkkenmaskin.

Da hadde det blitt en ganske solid tatovering og mye klær ;)

Nye klær.
Alt jeg ønsker meg til huset som vi ikke har tatt oss råd til enda. Som å male ett par vegger.
Frisør
Reist vekk helgen før jul sammed med søsteren min ellrr en venninne

Hva koster en stylist, tro? Er gavekortet stort nok til at noen kunne plukke ut og komme hjem til meg med et par juleantrekk til barselkroppen?

1. Tur til Karibien eller Bali.

2. Balanciaga veske og Valentino pumps.
Mulig en Chanel veske.

3. Spaopphold.

Hadde kjøpt ny sofa og nytt spisebord med stoler.

Back
Topp