Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg kunne ønsket meg muligheten til å legge inn ferie som skal taes underveis i permisjonen også, men det går kanskje ikke an? Jeg får bare plusse den på på slutten selv i stedet da kanskje
Veldig oversiktlig. Hadde vært nice hvis man kunne plotte inn gradert permisjon for mor også.
Jeg får overført ferien min i år til neste år. Altså da har jeg 10 uker ferie. Men kan nav si nei til å ta ut alt dette eller er det mellom jobben min og meg?
Så bra! Greit å ha noen som regner det ut for oss Jeg syns den er superGenial app! La inn våre data no, og ser at pappapermisjonen perfekt timet - far jobber skift, og har 2 veker samanhengande fri innimellom jobbeperioder. Han har fri 2 fulle veker med siste fridag på første permisjonsdag. Og siste permisjonsdag overlapper perfekt med ein annan 2-vekesfri. Så han får 14 veker pappapermisjon likevel denne gangen og
Så bra! Greit å ha noen som regner det ut for oss Jeg syns den er superGenial app! La inn våre data no, og ser at pappapermisjonen perfekt timet - far jobber skift, og har 2 veker samanhengande fri innimellom jobbeperioder. Han har fri 2 fulle veker med siste fridag på første permisjonsdag. Og siste permisjonsdag overlapper perfekt med ein annan 2-vekesfri. Så han får 14 veker pappapermisjon likevel denne gangen og