Om du blir forsinka til en avtale..

AKA demisk

Elsker forumet
om det er jobb, legetime, møte med venner osv...

Jeg pleier å si fra om jeg blir mer enn 4-5 minutt forsinka..
Hvor forsinka er du før du gir beskjed? Og er det forskjell ettersom hva det er du er forsinka til?

Lege gir jeg ikke beskjed.. for normalt er de forsinket... og det tar lenger tid om jeg skal prøve å ringe mens jeg stresser meg av gårde.

Venninner og andre gir jeg beskjed så fort jeg vet at jeg er sein... normalt.

Og jeg forventer egentlig at andre gjør det tilbake også.

Sjelden jeg er forsinket, skjer det.. sier jeg i fra med en eneste gang jeg merket at jeg kan bli/blir forinket.. Jeg hater å komme forsent, og sørger derfor at det ikke skjer.. (seff kan ting komme i veien da, spørr meg når ungen har kommet, hahahahah[:D])

Har en venninne som sier i fra når hun skulle vært der for kanskej 10/15 min, og da har hun gjerne ikke dratt hjemmefra en gang.. (respektløst, det skjer OFTE)

Te jobben gjer eg beskjed me ein gang eg vett eg komme te å ble forsinka.
Te legen gjer eg ikkje beskjed, komme aldri inn før itte ein halvtime venting uansett.
Te venner gjer eg og beskjed så fort eg vett eg komme te å ble for seine.

ORIGINAL: Skrukkefillehaug

Hvor forsinka er du før du gir beskjed? Og er det forskjell ettersom hva det er du er forsinka til?

Jeg misliker sterkt å komme forsent og jeg misliker sterkt at mennesker kommer for sent til jobbmøter/avtaler. (klart- noe kan skje, man kan punktere o.l.). Jeg legger alltid inn ekstra tid for å ikke komme for sent og for å ha noe å gå på hvis det skjer noe uforutsett[;)] Og med en liten og ei litt større så må jeg jo bare starte litt tidlig da... (Hvilket fører til at jeg gjerne kommer tyve min for tidlig hvis alt går på skinner[8D])

Anyway: JA gir beskjed[:)]

ORIGINAL: Turkisdilla

Sjelden jeg er forsinket, skjer det.. sier jeg i fra med en eneste gang jeg merket at jeg kan bli/blir forinket.. Jeg hater å komme forsent, og sørger derfor at det ikke skjer.. (seff kan ting komme i veien da, spørr meg når ungen har kommet, hahahahah[:D])

Har en venninne som sier i fra når hun skulle vært der for kanskej 10/15 min, og da har hun gjerne ikke dratt hjemmefra en gang.. (respektløst, det skjer OFTE)

Har en veninne jeg også- har vært veninner siden førskolen, hun har ALLTID vært forsinker i livet sitt, til alle steder: leger, jobbintervju hun er liksom kronisk for sen alltid- hun irriterer meg grønn- klarer aldri å komme tidsnok!!! skjønner meg ikke på sånne folk [&:][:@][X(]

Jeg kommer nesten aldri for sent, og om jeg ser at jeg kan bli litt forsinka sier jeg ifra..
For jeg HATER selv å vente på folk, har en familie som er utrolig trege[8|] Kommer alltid for sent, en kom til og med for sent i dåpen til sønnen sin.. Den er drøy..[>:]

Jeg er alltid der litt før tiden så om jeg blir et par min forsinket så ringer jeg og sier i fra[:)]

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Pleier ikke være forsinka.. Heller 15min før....

jess. der har du meg også. men om det skulle skje noe uforutsett så sender jeg sms når jeg ser jeg blir forsiknka. som regle før jeg er for sein.

Ca 5 til 10 min, kommer i grunnen ann på hvor jeg har avtale, men som regel 5 min!

Omtrent det verste eg veit er å være forsinka, eller vente på andre som er forsinka[&:] 

Eg sender alltid mld eller ringer om eg blir forsinka, uannsett hvem det er eg skal møte.
5 minutt er ikke å være forsinka i mine øyner, men blir det mer enn 10-15 minutter - da gir eg beskjed og forlanger selv å få beskjed[;)]

Eg har ved flere anledninger måtta avlyst/utsatt mine egne avtaler/planer pga andre som ikke kommer til avtalt tid, eller ikke gir beskjed - og det er jæ..... surt[:@] 

gir bestandig beskjed om jeg ser at jeg kan bli et par minutter forinket, men er som regel ute i god tid som 15-20 min føre jeg trenger[8D]

Back
Topp