Junilykke2015
Forelsket i forumet
om dere kunne fått betalt for å ikke jobbe og være hjemmeværende med barna isteden, ville dere gjort det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte nok ha jobbet litt, 50% hadde vært topp![]()
Skjønner godt at du har valgt det du har valgt!Jeg jobber hjemmefra å har en veldig god inntekt samtidig som jeg da er mye hjemme er jeg mye mer sammen med barna enn de som er på jobb fra 8-16 da jeg kan styre hverdagen min som jeg selv ønsker. Vi har da valgt å ha barna hjemme siden de fortsatt er små. Grunnen til at jeg opprettet denne tråden er fordi jeg lurte på hva dere andre der ute tenker. Jeg føler veldig ofte på den "fordommen" mange har når de får høre at jeg er hjemme med barna men at jeg jobber hjemmefra.... Ofte blir jeg veldig lei meg av kommentarene jeg får, jeg har jo selv valgt å ha barna hjemme å jobbe hjemmefra noe jeg er kjempe glad for, for meg er dette helt supert å jeg stortrives med å være hjemme å kunne tilbringe mye tid med barna våre. Min mann jobber mye derfor er dette også en bra løsning for oss som familie. Men jeg føler veldig mye på at andre tror jeg bare går hjemme å henger, noe jeg absolutt ikke gjør med 3 barn opptil 3 år å en jobb som gjøres hjemmefra, når jeg svarer på de kommentarene jeg ofte får om at den eneste forskjellen på meg å de som snakker negativt til meg er jo at isteden for å gå på jobb ett annet sted jobber jeg like mye som de, bare hjemme med 3 barn. Å det er også mange som tar det som en selvfølge at det er min mann som tjener alle pengene å at jeg bare nyter goden av å ha felles økonomi noe som overhode ikke er sant da han ikke tjener så mye mer enn meg. Dette ble et langt innlegg men den siste tiden føler jeg meg mer å mer såret over å bli sett ned på bare fordi mitt kontor er hjemme å ikke 10 min unna.