om dere husker=)

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
når begynte juni barna med grøt?
og når startet dere med brød?

Nikki... du er på juni 07-forumet, nå... [8D]

Hm, husker Leon knaska knekkebrød 7 mnd gammel iallefall. Leon fikk vel grøt første gang uka før han ble 6 mnd. Brød en mnd senere tenker jeg. Startet med skorpene.

Milo fikk grøt når han fylte 4 mnd, men kutta det ut igjen. Prøvde litt velling, men gikk tilbake til pupp igjen. Begynte med grøt og middag rundt 6-7 mnd.

Tror jeg.

Begge mine begynte med velling når de var rundt 4 mnd, og gikk gradvis over til grøt når de nærmet seg 5 mnd. Men de er flaskebarn da, og fikk tidlig behov for mer enn flaska.

Når det gjelder brød var Celine veldig seint ute. Hun spiste ikke brød før hun var over året - nekta plent før det. Men Christoffer begynte vel med brød når han var rundt 7-8 mnd tror jeg.

Begge begynte med grøt når de var bikket 6 mnd...og brødskive rundt 8 mnd...ville ikke ha før...

takk for svar!=)

vic fikk grøt rundt 4 mnd, men tror ikke hun fikk brød før 8 mnd..

ser på det forumet jeg er på nå, så virker det som flere er på skive ved 5-6 mnd. kunne ikke huske at jeg leste så mye av det her inne..

fikk grøt fra 6 mnd, brød husker jeg ikke, lurer på om det var rundt samme tiden, hun ville ikke ha puppen så mye lengre enn 6 mnd.

Begynte med grøt 4 mnd
og har gitt smaksprøver på brød. Han likte det litt,men var en merkelig grimase der. [:)]
Blir å gi mer brød fremover nå.
Dette gjelder Matheo altså [;)]

Alle 3 har begynt med grøt når dei har vært rett over 6 mnd. Brød har vi begynt med i 8 mnd alder ca[:)]

syns å huske det var med 8 mnd jeg introduserte brød=)

som man glemmer altså=)

Back
Topp