Om dere hadde hatt bursdag..

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Og ikke fikk noe av ei venninne...
Så skulle denne venninna feire sin bursdag,hadde dere gitt henne gave da..?

Er snakk om relativt gode venninner,uten noe form for "bursdagsgave-avtale"...

ja det hadde jeg kommet til å gjort,jeg viser gjerne at jeg er bedre enn andre[8D]

Nei, hadde kanskje spandert en drink eller noe [:D] Jeg gir ikke gaver til mine venninner, og får ikke av de heller og vi har avtale om det, skulle det være at vi gir noe spanderer vi en drink på byen bare [:)]

ORIGINAL: Gullamine

ja det hadde jeg kommet til å gjort,jeg viser gjerne at jeg er bedre enn andre[8D]

HAah[8D]
Tenker faktisk å gjøre det,for jeg syns det er flaut å komme i bursdag til noen uten gave jeg da....

Ja hadde nok kjøpt noe til henne, men ikke noe i dyre dommer liksom... bare en liten ting..

Hm, vanskelig.. nei, tror egentlig ikke det..
hvertfall om det ikke er noen avtale om det, guri.. nei, vet altså ikke [:-]

ORIGINAL: theskj

Jeg har en bror som sjelden kommer med gaver[:-]
Alltid en "god" unnskyldning på lager, men jeg har alltid med til han[:)]
Jeg gjør det jo fordi jeg er glad i han og ønsker han alt vel, men igjen blir jeg irritert over å aldri være prioritert[&o]
Så da tenker jeg noen ganger at jeg gir hvertfall gave og er "bedre" enn han[:D]

Så det samme gjelder nok mine venner[;)]
Jeg hadde hatt med om jeg er bedt i bursdag[:D]
Rett og slett[:D]

Ikke sant...
Og poenget er jo at jeg gjerne VIL gi gave for ,som jeg sa over,jeg syns det er flaut å komme i en bursdag tomhendt..
Men samtidig litt bitter fordi jeg ikke fikk..haha,barnslig i know[8D]

Blir uansett ikke en stor ting,bare en oppmerksomhet liksom..

jeg ga gave til min beste veninne, å fikk ikke noe tilbake [8D]

må si jeg er en smule skuffa.. men altså, jeg skal jo ikke forvente å få noe egentlig.. [&:]

ORIGINAL: Candykikk

må si jeg er en smule skuffa.. men altså, jeg skal jo ikke forvente å få noe egentlig.. [&:]

Det sier man alltid,men innerst inne håper man på å få noe alikevel.....sånn er det bare...[:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Det sier man alltid,men innerst inne håper man på å få noe alikevel.....sånn er det bare...[:)]

Hehehe ja jeg sier jo jeg ble skuffa !!!
Jeg kan jo ikke forlange å få noe tilbake, men det er kjempetrist egnetlig.
Når hun hadde bursdag så brukte jeg Masse penger på henne, kjøpte gave å spanderte en DYR lunsj, å da hadde jeg faktisk minus på kortet når jeg hadde "feiret" henne, å gikk blakk noen uker etterpå..

å ikke få noe tilbake.. hmm.. ja det er kjedelig.

Takk for at du nå minnet meg på at jeg glemte å kjøpe bursdagsgave til bestevenninnen min, som hadde bursdag for en måned siden [X(]

[8D]

Når hun hadde bursdag så brukte jeg Masse penger på henne, kjøpte gave å spanderte en DYR lunsj, å da hadde jeg faktisk minus på kortet når jeg hadde "feiret" henne, å gikk blakk noen uker etterpå..

DEN er sur...[&:]
Uff,jeg hadde vert flau om jeg var henne..[&:]

DEN er sur...[&:]
Uff,jeg hadde vert flau om jeg var henne..[&:]

ja hadde det vært omvendt, og jeg feks. hadde dårlig råa, så hadde jeg sakt det til henne å beklaget på det sterkeste at jeg ikke kunne gi noe tilbake pga jeg ikke hadde penger, men jeg vet jo at hun har mye bedre råa enn hva jeg har liksom. så ..

(var foresten hun som fikk en gutt nettopp som stjal navnet vi skulle bruke)
kom på besøk på barsel til henne å hadde brukt mine siste kroner på ei nøstebarnullbukse til barselsgave som jeg visste hun hadde ønska seg .. å hva fikk jeg tilbake?? jo hun sa "takk" gadd ikke åpne den fra plasten å se på den engang.. [&:]

hadde det vært meg så hadde jeg hoppet av glede å nesten hengt rundt halsen hennes..

å hun vet at jeg egentlig ikke har råa til noe så dyrt.. [:(] uff at ikke alle kan være lik i noen tilfeller .. [:D]

ja det er bra dårlig.. hehe [:D]

- på en måte ganske greit, for da får jeg bekrefra for meg selv hver eneste gang jeg er i nærheten av henne, hvor fantastisk veninne jeg er til henne.. hehe

Etter å ha lest her fikk jeg dårlig samvittighet !! [8D]

ORIGINAL: Heijdii

Etter å ha lest her fikk jeg dårlig samvittighet !! [8D]

er det noen du skulle gitt gave til eller?  [:D] hehe

altså, hvis du har dårlig svamvittighet pga det jeg har skrevet i denne tråden så kan du bare trøste deg med at jeg er spessiell, å jeg er ung og barnslig. jeg elsker oppmerksomhet, gaver å alt jeg har muligheten til å få.. skal ikke gå glipp av noe.. hehe så for meg er dem meste nederlag [:D]

Back
Topp