Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: theskj
Jeg har en bror som sjelden kommer med gaver[:-]
Alltid en "god" unnskyldning på lager, men jeg har alltid med til han[:)]
Jeg gjør det jo fordi jeg er glad i han og ønsker han alt vel, men igjen blir jeg irritert over å aldri være prioritert[&o]
Så da tenker jeg noen ganger at jeg gir hvertfall gave og er "bedre" enn han[:D]
Så det samme gjelder nok mine venner[;)]
Jeg hadde hatt med om jeg er bedt i bursdag[:D]
Rett og slett[:D]
ORIGINAL: Candykikk
jeg ga gave til min beste veninne, å fikk ikke noe tilbake [8D]
må si jeg er en smule skuffa.. men altså, jeg skal jo ikke forvente å få noe egentlig.. [&:]
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
må si jeg er en smule skuffa.. men altså, jeg skal jo ikke forvente å få noe egentlig.. [&:]
Det sier man alltid,men innerst inne håper man på å få noe alikevel.....sånn er det bare...[:)]
Det sier man alltid,men innerst inne håper man på å få noe alikevel.....sånn er det bare...[:)]
Hehehe ja jeg sier jo jeg ble skuffa !!!
Jeg kan jo ikke forlange å få noe tilbake, men det er kjempetrist egnetlig.
Når hun hadde bursdag så brukte jeg Masse penger på henne, kjøpte gave å spanderte en DYR lunsj, å da hadde jeg faktisk minus på kortet når jeg hadde "feiret" henne, å gikk blakk noen uker etterpå..
å ikke få noe tilbake.. hmm.. ja det er kjedelig.
Hehehe ja jeg sier jo jeg ble skuffa !!!
Jeg kan jo ikke forlange å få noe tilbake, men det er kjempetrist egnetlig.
Når hun hadde bursdag så brukte jeg Masse penger på henne, kjøpte gave å spanderte en DYR lunsj, å da hadde jeg faktisk minus på kortet når jeg hadde "feiret" henne, å gikk blakk noen uker etterpå..
å ikke få noe tilbake.. hmm.. ja det er kjedelig.
DEN er sur...[&:]
Uff,jeg hadde vert flau om jeg var henne..[&:]
ORIGINAL: Heijdii
Etter å ha lest her fikk jeg dårlig samvittighet !! [8D]