Om clearblue digitaltest

Siriel

Andre møte med forumet
Altså. Jeg er litt usikker - når den derre clearblue digitaltesten f.eks viser 2-3 ukr (det gjorde den i dag) - og jeg vet når jeg hadde eggløsning og skal være 5+4 dager på vei, betyr det at den viser liksom "2-3 uker" fra unnfangelse? Eller "mangler" jeg 2 uker ...?

Den er fra unnfangelse.

Jeg er 3+6 idag og fikk også 2-3.. kan det bety tvillinger? [emoji32]
Hvis ikke du vil ha dem så tar jeg dem altså [emoji8]

Red:sa hun som ikke hørte til i oktober2017 [emoji23] sorry, haha!

Og til ts: høy hcg kan bety tvillinger, men trenger ikke være det [emoji4] i bruksanvisningen til clearblue med ukesindikator står det at den teller uker fra befruktning, ikke uker siden mens.. for da ville jo alle alltid vært 1-2 uker [emoji4]

Last edited:
Hvis ikke du vil ha dem så tar jeg dem altså [emoji8]

Red:sa hun som ikke hørte til i oktober2017 [emoji23] sorry, haha!

Og til ts: høy hcg kan bety tvillinger, men trenger ikke være det [emoji4] i bruksanvisningen til clearblue med ukesindikator står det at den teller uker fra befruktning, ikke uker siden mens.. for da ville jo alle alltid vært 1-2 uker [emoji4]
Hihi [emoji5] jeg tar de uansett jeg [emoji9]

Tror det bare er en, men det ble jo litt spennende nå [emoji6]

Vi får holde hverandre oppdatert i oktoberforumet:-) Men lite san synlig at vi begge venter tvillinger. Jeg vet ikke helt når eggløsning var, så holder en knapp på det:-)
Vi får gjøre det [emoji5]
Jeg har heller ikke helt kontroll på når eggløsningen var, så kan hende jeg har kommet lengre enn det jeg tror[emoji5] men jeg kjøper nok 2 digitale tester til. Tar en om noen dager og den siste da når jeg etter min beregning skal være 5+1 [emoji5]

Back
Topp