Om ca 2 mnd

♡snart mamma til 2♡

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
sender vi søknaden vår om ivf. Har bestemt oss for og ta en pause nå i sommer for og lade opp til ivf forsøk. Har snakket med kk og det er ca 2 mnd vente tid der. Regner da med at vi starter opp i september/oktober[:)]

Sniker litt her imens da[:)] Håper det går greit?

Snik så mye du vil. [:)]
Velkommen til oss. Her er det en utrolig fin gjeng.

Godt å ta en pause og lade opp. Har godt av det. [:)]
Det har vi også gjort. Tar pause i sommer, før neste forsøk i aug/ sept.

Ønkser deg masse lykke til framover. [:)]

Du hører til her nå, på vent for prøverør, men jeg håper at du blir en av miraklene våre og ikke rekker å starte opp da, vennen[:D]

Takk, twinanne[:)] Det håper jeg også[:)] Men jeg tviler altså. Nå har vi prøvd alt som kan prøves og ingenting har jo hjulpet. Gleder meg nå til og komme igang med alt. Har endelig slått meg til ro med at vi må få hjelp[:)] 

ORIGINAL: Line84

Takk, twinanne[:)] Det håper jeg også[:)] Men jeg tviler altså. Nå har vi prøvd alt som kan prøves og ingenting har jo hjulpet. Gleder meg nå til og komme igang med alt. Har endelig slått meg til ro med at vi må få hjelp[:)] 

Det var fint å lese, man trenger fred i sjelen for å starte opp med dette her, det gjør det litt enklere på en måte. Det er en tøff nok prosedyre som det er om man ikke skal slite mentalt også. [:)]

Ja, det kan jeg tenke meg! Gleder meg nå til og nyte sommeren for alt den er verdt og hente inn all den energien sola kan gi meg[:D]
Så håper jeg vi får en positiv test litt før jul[;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Snik så mye du vil. [:)]
Velkommen til oss. Her er det en utrolig fin gjeng.

Godt å ta en pause og lade opp. Har godt av det. [:)]
Det har vi også gjort. Tar pause i sommer, før neste forsøk i aug/ sept.

Ønkser deg masse lykke til framover. [:)]

selvfølgelig går det greit[:D]

du kommer til å lære masse av å være her inne,lese om våres erfaringer[:)]

så bare bli her du snuppa[:D]

Takk for en kjempe koselig velkomst[:D] Tror nok jeg vil trives her[:)] Veldig lærerikt og lese hva som foregår med dere. Får litt mer innblikk i hva vi snart skal gjennom vi også.

ORIGINAL: twinanne

Du hører til her nå, på vent for prøverør, men jeg håper at du blir en av miraklene våre og ikke rekker å starte opp da, vennen[:D]
sign.[:)]

Back
Topp