Om 8 uker - 2mnd

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Om nøyaktig 8 uker - 2mnd er jeg like langt som når storebror ble født i 37+4. Litt merkelig å tenke på at jeg KAN ha en baby snart.. 8 uker føles så veldig lite!! Har det virkelig gått så fort!? Helt utrolig synes jeg.. Men irriterer meg å tenke at han kan komme føre.. Kommer til å være et nærvevrak fra begynnelsen av desember og frem til han kommer! Så skulle ønske Dennis hadde kommet litt nærmere termin sist! Da hadde jeg jo innstilt meg på at han kom på overtid!
Men alt er jo klart til han evt skulle komme, så sånn sett er det jo helt greit :)

Flere som tenker på det??

Jeg stresser litt med det samme.. Det er under 7 uker igjen til jeg fødte sist, det vil si at denne kommer 8. desember hvis jeg føder samtidig. Det er altfor tidlig på så mange måter :p Håper den holder seg inne til jeg bikker 37 uker, men på den andre siden blir det rett i julestria og romjula hvis han venter.. Jeg håper mest av alt på å få gå til bortimot termin, jeg... Men så vil jeg ikke gå over termin heller. Vanskelig dette. :p

Men egentlig er det jo helt teit å tenke så mye på det som jeg gjør, det er jo det siste i denne verden jeg kan påvirke. Så vi får vel bare nyte tiden mens de er innenfor og glede oss til de kommer ut, når det enn måtte bli. :)

dumidalia skrev:
Jeg stresser litt med det samme.. Det er under 7 uker igjen til jeg fødte sist, det vil si at denne kommer 8. desember hvis jeg føder samtidig. Det er altfor tidlig på så mange måter :p Håper den holder seg inne til jeg bikker 37 uker, men på den andre siden blir det rett i julestria og romjula hvis han venter.. Jeg håper mest av alt på å få gå til bortimot termin, jeg... Men så vil jeg ikke gå over termin heller. Vanskelig dette. :p

Men egentlig er det jo helt teit å tenke så mye på det som jeg gjør, det er jo det siste i denne verden jeg kan påvirke. Så vi får vel bare nyte tiden mens de er innenfor og glede oss til de kommer ut, når det enn måtte bli. :)

Ja tror ikke jeg har så lyst å gå over jeg heller. Men kanskje minst passere 38 uker :)

Er kjempe teit. Vi har ingen ting vi skulle sakt! Babyen kommer når den kommer å sånn er det. Men jeg greier ikke heeelt å nyte den tiden... Gleder meg egentelig til å bli ferdig med det å ha babyen min i armene<3

Det er sprøtt å tenke på! Jeg har jo ikke født før, så kan ikke sammenligne med noe..jeg tenker bare at hu kommer til termin jeg..haha, noe hun sikkert ikke gjør.

Jeg har enda 12 uker til termin i morgen og har ikke helt fått den følelsen at det nærmer seg enda. Sist fødte jeg 14 dager før UL termin og 2-3 dager før min egen termin, så er litt spent på hvordan det blir nå. Skal på UL 3. desember og er veldig spent på hva legen sier om str hennes da, fikk en veldig liten jente sist og føler liksom at jeg får litt svar på hva som skjer frem mot termin etter da.

Jeg fikk 17 dager før tiden forrige gang og hvis jeg gjør det denne gangen også, så kommer han i desember og ikke i januar.
Er litt stress å ikke vite om han kommer iår eller til neste år :p

Jeg hadde termin 4. januar med forrige og hun kom 18. desember. Følte det var så lenge til termin så var ikke klar i det hele tatt da vannet gikk den morgenen. Jeg syns det føles veldig lenge å ha termin til neste år, januar virker langt unna, også denne gangen.

Jeg kjenner det er heelt ok at det ikke er før i januar. Har ikke halvparten på plass engang, så glad det er noe tid igjen:)

Real skrev:
Det er sprøtt å tenke på! Jeg har jo ikke født før, så kan ikke sammenligne med noe..jeg tenker bare at hu kommer til termin jeg..haha, noe hun sikkert ikke gjør.

Var slikt jeg tenkt sist. Å synes det var utrolig deilig!! Tenkte ikke noe spesielt på at han kunne komme noe før mye mer etter termin. Hadde termin 19. Mars, tenkte tanken at han kunne komme i April, men ALDRI i Februar :P Det var slik vi bare spøkte om ;) Men han kom jo 28. Februar

Jeg hadde termin i juli sist, fikk i mai. Det ødela jo alle mine planer! :) Jeg hadde to eksamener igjen når han kom, ingenting hjemme var klart og jeg hadde veldig sett for meg å bruke de siste ukene bare til å slappe av og nyte å være gravid :)

Men de kommer når de kommer. Jeg er egentlig likegyldig til om det heter 2012 eller 2013, desember eller januar. Min gutt var veldig umoden da han ble født, han spiste ikke selv, vi måtte være halvannen uke på sykehuset, skulle egentlig vært på nyfødtintensiv, men vi klarte akkurat å holde oss unna.. :p Det var masse blodprøver, tester, undersøkelser av lege og barnelege, han klarte ikke å holde på kroppstemperaturen osv osv.. Jeg håper at jeg kommer nærmere termin denne gangen...

Back
Topp