Om 6 timer

Julita

Forumet er livet
Er det nøyaktig seks år siden fødselen (så smått) var i gang. Og på søndag litt før halv to på ettermiddagen, så nydeligste Kaspermin dagens lys for første gang . Om 3 uker er barndommen forbi, og han blir en mann med forpliktelser. Han har tilogmed mistet en tann idag [:-]. Snart vokser han meg over hodet og blir flau av å susse mamman sin i offentlighet, hører på musikk jeg ikke takler, og snakker et språk jeg ikke forstår. Hvorfor mååå de bli større, disse småttisene [:o].
Neida, jeg gleder meg til å følge han gjennom høsten jeg, masse nye utfordringer fra en stor liten gutt som er klar for neste etappe i livet [:D]

Gratulere med dagen til Kasper[:)]

forresten så er det lenge siden vi har fått servert noen gode Kasper-word[;)]

Ååå sånne minner er så gode å ha.Gratulerer med dagen til Kasper[:)]

Gratulerer med den store skulegutten [:D] Får litt småangst over at min skal bli så stor eingang..[:o]

Gratulerer med "mann" i huset! [:)]
Etter en "kjapp" tur i butikken med snart-treåring på dårlig humør gleeeeder jeg meg til han blir stor nok til å kunne klage verbalt, i hvert fall! [:D]

ORIGINAL: Cile_mor

Gratulere med dagen til Kasper[:)]

forresten så er det lenge siden vi har fått servert noen gode Kasper-word[;)]

*fnis* Det er fordi han har blitt så klok i det siste at han ikke er morsom lengre [8D] Sooom f.eks. da han himla med øynene og duuuha broren som lurte på hvordan babyene skulle komme ut av magen min *gaaad Sivert babyene kommer ut gjennom NAVLEN selvfølgelig [8|][:-]

Back
Topp