Om 3 mnd...

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Er jeg faktisk mamma Helt uvirkelig å tenke på det, men 3 mnd er faktisk ikke lenge altså
Svangerskapet har til nå gått som en drøm og satser på det fortsetter slik
Har de siste dagene fått halsbrann, noen som har tips til å dempe denne? Men ikke noe søtt helst[8D][:D]

Tiden går så veldig fort! Nå er det jo en herlig tid som venter oss fremover, med vår og sommer håper vi tiden går akkurat passe fort!

Jeg bruker Novaluzid oppløsning mot halsbrann, virkningen er umiddelbar. Smaker litt som oppløst tannkrem eller noe. Jeg foretrekker oppløsning foran tygge-tabletter og syntes det gir en mer umiddelbar og varig virkning. Fåes reseptfritt på apoteket :)

Ja, jeg tenker også ofte at om 3 måneder så har vi fått vesla ut.
Som i sted da vi gikk tur så måtte jeg kommentere at om 3 måneder triller vi vesla i vognen sin når vi går tur. [:)]

Gleder oss veldig, men noen ganger tenker jeg også at om 3 måneder er det ikke bare å sette seg i bilen å dra. Da må vi ha med vesla og alt mulig stellegreier og annet som vi trenger til henne. Ikke like lett å være spontan da, så det nyter vi litt enda.

Gleder meg til å få vogn, seng og annet babyutstyr rundt omkring her for da føles det nok enda mer som at det nærmer seg.

2,5 mnd her :O wæææææææ

Helt utrolig hvor fort tiden går...

Tenk det er ikke lenge til vi alle sammen blir mamma.. [:D]

Gleder meg sinnsykt no.. [:D]

åååh, et er så herlig å tenke på [:)][:)] Deilig at tiden går så raskt nå!
Jeg bruker Graviscon mixtur mot halsbrann og synes det fungerer ganske så bra.

eg gleeede meg såå t å bli mamma [:D].. 3 mnd t å tiå fyge avgårde! snart e d storshopping og redebygging.. komme t å lengta itte den lille når alt e klart! [:)][8D]

Back
Topp