Om 220 gram..

FjerneErna

Forumet er livet
.. er Emil like tung som Erik var da han var 1 år! [8D]

Vært på 6-mndkontroll med minsten i dag og alt er i sin skjønneste orden [:)] Han veier 9160 g er 70.5 cm lang og har en hodeomkrets på 45 cm [:)]

Helsesøstra kommenterte at han så ut som han hadde det veldig bra der han lå og pludra og smilte og at ho huska at storebroren var lik- mammaen sprakk jo nesten av stolthet der ho stod [:D]

Så herlig [:)]
Alltid godt å få skryt for sine små, søte avkom [:D]

Emil veier ca 400 g mer enn småtten her [:)]
Morsomt å tenke på hvor store forskjellene kan være [:)]

Det er stas,ja [:D]

Det er såpass,ja- kjempesnålt at unger er så vanvittig forskjellige [8|][:)]

Stor og fin gutt da![:)][:)]

Tihihihi [:D] Det er alltid så morsomt å få skryt og positiv omtale om sine barn [:)] Er dere til samme helsesøster som med Erik?

Det er jo enda mere snodig at SØSKEN kan bli så forskjellige. Vi har som deg FrjerneErna barn i hver sin ende av skalaen.
Liam veide dette på sin 6 mnd dag (12.11.09) Vekt: 9500 g. Lengde: 74 cm lang.

Thea veide dette på sin 6 mnd dag (03.01.07) Vekt: 7085 g Lengde: 67,5 cm lang. Og ved hennes 1 års kontroll, som var like før hun ble 14 måneder veide hun kun 95 g mer enn det Liam var som 6 mnd gammel: Vekt: 9595 g. Lendge: 77,5 cm. Hallo??? [8D][:D]

Ole Brumm; jepp [:D]

Love4two; tenkte på det,ja- at du og jeg har fått to like forskjellige unger [:D]  Erik var 6970 g tung og 67 cm lang på sin 6-mndkontroll [:)] 

Oiiii ja da er det virkelig stor forskjell på dem [:D]
Jeg ser det tydelig på bildene dine også at de er veldig forskjellige i ansiktsformen, de slekter på to forskjellige sånn sett. har de tydelige trekk fra noen i familien? Er ikke Erik født en god del fortidlig? Det spiller vel inn på vektforskjellene den første tiden også, eller?

Jeg får stadig høre at Liam likner på meg. Om det er øyefargen eller hva vet jeg ikke. Han er grovere bygget enn Thea, og det er i grunn jeg litt også, enn min samboer. Så kanskje de sånn sett likner på hver av oss, men de har ingen tydelige trekk uten om dette. Alle har jo sine meninger om hvem de likner på. Så i følge svigers så likner Thea veldig på svigermor da hun var liten, og Liam på svigerfar sin bestefar [8D] Ingen av dem likner da på meg [:D][:D][:D] Som sambo sa her om dagen: Så lenge de ikke likner på postmannen så spiller det jo ingen rolle" [:D] Sånt nok [:)]

Enig med samboeren din!- jeg er veldig lite opptatt av hvem de likner på [;)]

Men Emil er som du sier veldig annerledes og likner vel egentlig ikke på noen av oss -merkelig nok [8D] 

Erik er født 1 mnd for tidlig. Han tok igjen det han var mindre innen han fylte året [:)]  Nå er han 104 cm lang og veier ca 15.5 kg,så han er ikke liten lenger [:)]

Back
Topp