Om 20 timer og et kvarter er jeg gift

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Ja, nå er det ikke lenge igjen før Frøken Maur blir Fru Maur. Klokken 14 i morgen går jeg opp kirkegulvet. Kjenner det kribler overalt av nerver og spenning. Gleder meg masse! Og i morgen blir også nyheten om lille Milli i magen kjent for hele slekta og alle venner. Kommer til å bli knallkos! [:D] Ønsk meg lykke til da! [;)]

Masse lykke til!!! Blir sikkert en uforglemmelig fantastisk dag[:D]     

ååå.. så NIICE...  gratulerer så utrolig mye!! og framfor alt, lykke til i morra!!!

Tusen takk folkens. Bare 16 timer og 15 min nå... Er litt snufsete og trøtt, så jeg tror jeg snart tar kvelden. [:)]

Sov godt da folkens! [:D]

Kommer sterkt tilbake som frue! [;)]

Masse lykke til i morgen. Skjønner at det kribler litt i magen kommer til å bli uforglemmelig dag for dere.

Lykkeklemmer fra lille meg

Det var knallkjekt. Super dag! Kan trygt anbefales! [:D]

Kos fra Fru Maur

Gratulerer som fru!![:D]

Tusen takk! [:)]

Fru Maur

Det ble stor suksess da vi fortalte om lille Milli. De to vordende oldemødrene hadde ingen anelse og ble helt i fyr og flamme. De har lenge sagt at det største ønsket i livene deres er å bli oldemor, så det er luksus å være den som får gi dem den gaven. Ellers var det noen våte øyne å spore og en hel haug med lykkelige smil. Det var bankers suksess det ja. Alle er kjempeglade på våre vegne! [:)]

Ble dårlig med rom for mat og drikke, men kjolen satt som støpt den! [:D] Veldig godt fornøyd. Fikk mye ros. I beruselsen kommenterte flere at puppene mine var fine i kjolen også! [;)] (skikkelig kløft - *fnis*)

Gretulerer så kjempe-kjempe-kjempe masse :)

You must log in or register to reply here.
Back
Topp