Jeg skal ha keisersnitt denne gangen, og datoen er 10.juli så nå er det bare 2 uker til vi har lillebror her Helt merkelig å vite dato og tid for når det skal skje, i forhold til å gå å vente på en vaginal fødsel. Gleder meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!
Litt misunnelig på det å ha en eksakt dato, men er ikke noe keen på å ha ks når jeg er førstegangsfødende...
Masse lykke til om 2 uker! Ungene popper jo ut disse dager - spennende å følge med
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Ser den! Mor og barns sikkerhet kommer først!Tusen takk Hadde heller ikke villet hatt ks som førstegangs, men på grunn av rask fødsel sist og store rupturer + sannsynligvis enda raskere fødsel nå, estimert stor gutt og jeg har fått polyhydramnion (for mye fostervann) så skal fødselen foregå i kontrollerte former og det er en avgjørelse jeg også er veldig fornøyd med
Ser den! Mor og barns sikkerhet kommer først!
Kan jeg spør om hvor raskt og hvor mye ruptur som skjedde? (Trenger ikke svare om du ikke ønsker).
Er bare nysgjerrig på hva som kan gå galt - fagpersonell jeg har spurt sier det er sjeldent ting går galt, så får aldri vite noe...
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥