Om å vite/fortelle kjønn

Dere får tenke oppi all innblanding at dere er heldige at de rundt seg bryr seg! Her vet jeg at min far gleder seg veldig - og hvertfall svigermor. Men INGEN av de nevner graviditeten/babyen med et ord med mindre JEG tar det opp. Og selv ikke da er de veldig snakkesalige om det.. Når vi har vært på ultralyder ogsånn, den dagen vi kjøpte barnevogn - så sender jeg en SMSrunde til de med bilder og oppdaterer - men er liksom ikke store responsen.

Og dette er deres første barnebarn altså. Og jeg er enebarn, så det kommer ikke poppende ut flere fra andre hold i min side av familien - og min samboer er yngst og har to brødre; der han ene er 35 år og lever singellivet og ikke er i nærheten av et forhold, og han andre er psykisk utviklingshemmet..

Så de barna jeg og han får, det kan hende at "thats it" for begge sider liksom - så hadde håpet på litt mer entusiasme og iver..

Og både hans foreldre og mine er mellom 60-70, så det er ikke som om de er kjempeunge og knapt har kommet over sine egne barn liksom.

OG min tante her i Norge kan ikke få barn selv, så der er det heller ikke jubel og bram akkurat. Og da er det bare min mormor igjen som synes det er stas å bli oldemor da. Det er liksom min familie jeg har kontakt med ramset opp; tante, pappa og mormor. Skulle jo trodd at de synes det var gøy at familien ble bringet videre de og..

Jepp, her skal det slettes av en prins eller prinsesse til alle som vet om graviditeten :D

Back
Topp