Om å føle seg gravid

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Da venninna mi gikk gravid for over ett år siden sa ho at ho følte det på seg, også før positiv test. Jeg har tatt tre positive tester og føler ingenting. Ingen ømme bryster, ingen kvalme, kanskje bare bittelitt trøttere. Jeg vil være gravid nå, og jeg vil føle det. Er det fler som meg? Har ikke legetime før om 20 dager. Den ventetida...

Da venninna mi gikk gravid for over ett år siden sa ho at ho følte det på seg, også før positiv test. Jeg har tatt tre positive tester og føler ingenting. Ingen ømme bryster, ingen kvalme, kanskje bare bittelitt trøttere. Jeg vil være gravid nå, og jeg vil føle det. Er det fler som meg? Har ikke legetime før om 20 dager. Den ventetida...
Jeg merker ingenting. Samme som du sier så er jeg kanskje litt trøttere. Så blir jeg kanskje litt kvalmere enn vanlig når jeg er skikkelig sulten, men er fin i formen og føler meg som jeg alltid gjør :-) Tror vi skal være glade for det egentlig :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er kvalm 24/7, vondt bekken å små ømme pupper....skulle gjerne ha byttet med en av dere som ikke merker noe :-P

Fint å høre at det ikke bare er meg :) da skal jeg våge å glede meg over lille spire. Men hvis noen har mye kvalme og vondter til overs kan jeg godt ta noen:)

Jeg er kvalm, hormonell og trøtt. Føler meg veldig gravid :P i går brakk jeg meg så mye at jeg spydde :/ så du kan få litt av kvalmen min hvis du vil :D
Var ingenting kvalm i begynnelsen også 6+0 kom kvalmen :/

Jeg gikk og ventet på å føle meg gravid, og syntes gravid. Til magen syntes og folk så det. Merket heller ikke så mye til det i starten, annet enn at jeg ble fortere kvalm hvis jeg var sulten og litt tissing på natten. :)

Hadde ingen symptomer i første svangerskap, jeg, så da fant jeg det ikke ut før jeg var 11 uker på vei :-) Blir ikke noe mer virkelig selv om du går til legen, er ikke stort som skjer der så tidlig ;-)

Hadde ingen symptomer i første svangerskap, jeg, så da fant jeg det ikke ut før jeg var 11 uker på vei :-) Blir ikke noe mer virkelig selv om du går til legen, er ikke stort som skjer der så tidlig ;-)
Nei, det blir kanskje ikke det. Men da får jeg det hvertfall litt mer svart på hvitt. :) tror jeg er litt redd for at kroppen spiller meg et puss :/ dog bør tre positive tester og overivrig samboer være gode tegn.

Dette er mitt tredje svangerskap og med nr 1 hadde jeg null symptomer. Merket ikke at jeg var gravid før lenge etter mensen hadde kommet da jeg rett og slett glemte den :P var i uke 9 når jeg kom på å ta en g-test haha. Fikk da ei jente. Gang nummer to hadde jeg ømme bryster, brystvorter som var knallrøde og sto rett ut, var oppblåst, trøtt og sinnsykt kvalm. Men det svangerskapet endte i MA og var tvillinger ( januar i år). Denne gangen har jeg heller ikke noen spesielle symptomer så jeg kjenner at jeg tar det ganske med ro når det kommer til symptomer siden symptomer ikke nødvendigvis betyr det samme som at svangerskapet hår bra/dårlig :) nyt det sammen med meg du, så får vi heller synes synd på de andre som går og er trøtt og kvalm :D

Rart dette i grunn. Med nummer en var jeg kvalm og hadde mange symptomer. Nummer to var jeg sinnsyk kvalm og klarte knapt å holde på maten de første 14 ukene.
Denne gangen er det lite av alt. Bittelitt kvalm, trøtt og oppblåst og litt ømme pupper !

Blir jo nesten nervøs av dette her. Kjenner jeg er mye mer innstilt på å miste denne gangen - siden alt føles så annerledes !

Kan ikke si at jeg føler meg gravid, føler meg mer fyllesyk :p med kvalme, hodepine og trøtthet.

Back
Topp