Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei, de har fortsatt ikke varslet tvungen lønnsnemd. Hvis du vil vite hvordan det går så bør du se på nettsider med økonominyheter.
Her f.eks: http://www.na24.no/article3432957.ece
Takk :)
Rart ikke staten har gripet inn enda, er jo snakk om ekstremt høye summer som blir tapt ved en lock out.
I tillegg så blir alle på oljesektoren permittert.
Det er egentlig ikke så rart, selv om det kan høres logisk ut at staten griper inn.
Ved at arbeidsgiverne kjører på med lock out som svar på det som egentlig var en ganske beskjeden streik, så viser de en voldsom hissighet. De gjorde det nok også fordi de forventet at staten ville gripe inn før lock outen iverksettes, og at de dermed ville få en slutt på streiken på den måten. Nå ser det ut til at taktikken deres sviktet.
Jeg håper ikke staten bryter inn jeg da. Dette er helt tragisk fra arbeidsgiver side. Og jeg synes ikke kravene er helt grusomme, pensjonsavtale som lederene har og 2 uker betalt "pappaperm". Dette handler ikke om lønn egentlig. Og nå håper jeg de taper mye mer enn at de hadde gjort enn avtale med arbeidstakerene.