Oljer til hår..

SpinnVill

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Til de som har litt sånn frizzy hår (noe jeg kan "takke" svangerskapet for), hvilke oljer anbefaler dere og er det noen spesielle merker som er bedre enn andre?
Har sett mange som nevner/anbefaler diverse som:

Arganoil
Maroccan
Olivenolje
Babyolje
Oljer og antifrizz fra frisør
Og noen andre jeg ikke kommer på i farten..

Cutrin sin hydrating spray :)

Frisør salonger kanskje? Jeg fikk det som prøve fra de i posten,vet ikke om de har kommet ut enda :p men citrin er vell frisørmerke,så skal vell komme inn til de...
Ellers så brukte jeg en fra RedKen tidligere,men husker ikke hva den het...rosa og gjennomsiktig liten flaske ihvertfall :p

Frisør salonger kanskje? Jeg fikk det som prøve fra de i posten,vet ikke om de har kommet ut enda :p men citrin er vell frisørmerke,så skal vell komme inn til de...
Ellers så brukte jeg en fra RedKen tidligere,men husker ikke hva den het...rosa og gjennomsiktig liten flaske ihvertfall :p
Jeg får speide litt ;) lagt merke til at det er noen slue frisører her.. selger dyreste merket og lovpriser de veldig høyt.. så når man tar de i bruk, får man ikke resultatet man er ute etter.

Jeg får speide litt ;) lagt merke til at det er noen slue frisører her.. selger dyreste merket og lovpriser de veldig høyt.. så når man tar de i bruk, får man ikke resultatet man er ute etter.
Det er sant! Men vet RedKen sine produkter er verdt å prøve :) og det finner du myyyye billiger på Blivakker,og de er ekte vare også :)

Jeg liker godt Morrocanoil. Har også brukt en fra Alexander Sprekenhus som jeg likte, men den er litt tykkere i konsistensen.

Back
Topp