oljebasert maling og grunning

*Tøtta81*

Forumet er livet
Kan jeg være med å male huset om vi bruker oljebasert maling og grunning?  husker ikke helt hvordan det var med det, spurte på generell får en tid tilbake, men er enno ikke sikker på hva jeg skal tørre å gjøre...
Er utvendig vi skal male ja.

jordmor sa nei til meg ja. skulle ha malt litt jeg å men får smiske me noen andre.hehe

ok, da får jeg stå over da... jeg har så lyst å male jooo[:(]

skjønner hvordan du har d. har en veranda som ser helt forferdeli ut.[:'(]

Jeg ville ikke malt. 

Gravide skal holde seg unna oljebasert maling. Vannbasert er derimot helt ok! [:)]

ORIGINAL: Auliana

Oljemaling herder raskere enn vannbasert maling. Jeg malte mye mens jeg gikk gravid sist. Brukte gassmaske innendørs og satte bort maling utendørs til andre. Malingslukt utendørs vil jo sive inn da....
vil det si at jeg bør flytte ut når vi maler??[8|]

ORIGINAL: *Tøtta ruger*

Oljemaling herder raskere enn vannbasert maling. Jeg malte mye mens jeg gikk gravid sist. Brukte gassmaske innendørs og satte bort maling utendørs til andre. Malingslukt utendørs vil jo sive inn da....
vil det si at jeg bør flytte ut når vi maler??[8|]

Hehe.....Nei, tror ikke det. Lukta siver jo inn, noen plass må man jo bo. Tror det går helt fint tøtta! Lille frøken er et bevis på det! [:)]
hihi, kan godt flytte ut jeg assa,,, er så varmt her at jeg vurderer å dra til mamma får å kjøle meg ned litt,, de har det pittelitt kaldere oppå fjellet[;)]

Back
Topp