Oljebasert maling og gravid???

Nullenusken

Forumet er livet
Hvor skadelig er det å male med oljebasert maling når man er gravid???
Hvilke skader forårsaker man osv? Går det greit dersom man lufter masse?

Jeg har en del i huset her som MÅ males ferdig i nærmeste fremtid, og ser nå at det er oljebasert maling vi kjøpte den gangen....
Nå har jeg ikke fått positiv test ennå, men er over IKM og skal teste i morgen tidlig.....
Har jo et lite håp.....
Dersom jeg ikke er gravid nå (og det regner jeg med at jeg ikke er) så maler jeg jo ferdig så fort som mulig,
men er litt usikker på hva jeg skal gjøre dersom testen lyser positivt i morgen....
MÅ jo bli ferdig.......

Venter med å teste til du er ferdig med å male..? [:D]

ORIGINAL: Maelle

Venter med å teste til du er ferdig med å male..? [:D]

Hahaha, har faktisk vurdert det *ler*
Men da må jeg vente noen uker med å teste, haha....

Få gubben til å male mens du er borte[;)]

Vi har akkurat flyttet inn i ett hus der vi har pusset en del opp siste mnd, og da har mannen og mamma malt med oljemaling mens jeg har holdt meg unna. Vil ikke ta sjanser på det, blir jo "påvirka" av å stå å sniffe oppi oljemalinga.
Det finnes jo sånne masker du kan ha over munn og nese, men det er virkelig vanskelig å få puste i den.

ORIGINAL: *blomsterpia*

Få gubben til å male mens du er borte[;)]

Vi har akkurat flyttet inn i ett hus der vi har pusset en del opp siste mnd, og da har mannen og mamma malt med oljemaling mens jeg har holdt meg unna. Vil ikke ta sjanser på det, blir jo "påvirka" av å stå å sniffe oppi oljemalinga.
Det finnes jo sånne masker du kan ha over munn og nese, men det er virkelig vanskelig å få puste i den.

Skulle ønske det hadde gått.....
Han haaaaaaaaaaaaaaaaaaater å male... verste han vet...........
Kanskje jeg må ringe etter mamma??? hehe.....
Er noen dører, et vindu, noen lister og en trapp som skal males...

bytt eller kjøp ny maling eller, min favoritt, la kællen male nå hvor du kanskje har den beste unnskyldningen på jord![8D]

ORIGINAL: Bitzyh

bytt eller kjøp ny maling eller, min favoritt, la kællen male nå hvor du kanskje har den beste unnskyldningen på jord![8D]

Hihihihi... Han kommer til å ringe etter svigermor da ;) *ler*

Jeg kan visst bare male, for testen ble negativ som vanlig den.... Selvsagt....
Så da får vi begynne på PP 33 hvis bare TR kan finne på å komme....

Back
Topp