Olivia 1 år i dag :) *sjelden skrytetråd*

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Er ikke så ofte jeg får sjangsen til å vise fram Olivia, da pappan ikke ønsker å legge ut bilder på nett.
Men bursdagshilsen får jeg legge på nett, og da kan jeg også linke videre :)

http://www.tk.no/vis/personalia/greetings/9327361

Nå gjør vi oss klar for å reise til mine foreldre, hvor vi skal feire dagen.
Vi har så knøtteliten leilighet med alt for mye stappet inn i det at bursdagsfeiringer og lignende ser vi oss ikke mål på å ha hjemme :p
Så da pakker vi med kaker og gaver og blir borte til barnetv-tid :)
 
Gratulerer såå mye! :) Og for ei søt og nydelig jente :)
 
Såå søt jente :D
Gratulerer så mye med en 1åring i hus :)
 
Gratulerer så mye med dagen :) for en nydelig tulle ;-)
 
Så blid og søt:)<3
Gratulerer så masse:D
Kost dere med bursdag vil jeg tro:D
Jeg tar gjerne kake og snoperestene etter selskapet takk:p
 
Så blid og søt:)<3
Gratulerer så masse:D
Kost dere med bursdag vil jeg tro:D
Jeg tar gjerne kake og snoperestene etter selskapet takk:p
wbC7FC.jpg
5MdZ6R.jpg

Muffinsene forsvant alle sammen, og ostekaka står igjen hos mine foreldre :p (takk og lov ellers hadde jeg spist på meg 3kg til :p )

Men feiringa var kjempefin, tror Olivia koste seg selv om hun nok ikke skjønte så mye av det :)
Hun fikk gå amok med en muffins i dag så den fine hvite kjolen måtte vi bytte etterpå :p
Fikk seg ny vinterdress og masse bråkete leker bl.annet :)
 
wbC7FC.jpg
5MdZ6R.jpg

Muffinsene forsvant alle sammen, og ostekaka står igjen hos mine foreldre :p (takk og lov ellers hadde jeg spist på meg 3kg til :p )

Men feiringa var kjempefin, tror Olivia koste seg selv om hun nok ikke skjønte så mye av det :)
Hun fikk gå amok med en muffins i dag så den fine hvite kjolen måtte vi bytte etterpå :p
Fikk seg ny vinterdress og masse bråkete leker bl.annet :)

Oh, det så digg ut!:D
Ser den, ostekake er farlig godt:p

Haha, så deilig for hun da.
Så kjekt.
Her skrev jeg ønskeliste rett og slett, men viser seg at det meste har min svinerinne som står på lista. Hun har bare glemt å levere det her. Så var ikke mye igjen på den lista etterhvert. Haha. Men arv er jo genialt, så sant tingene er fine;)
 
Oh, det så digg ut!:D
Ser den, ostekake er farlig godt:p

Haha, så deilig for hun da.
Så kjekt.
Her skrev jeg ønskeliste rett og slett, men viser seg at det meste har min svinerinne som står på lista. Hun har bare glemt å levere det her. Så var ikke mye igjen på den lista etterhvert. Haha. Men arv er jo genialt, så sant tingene er fine;)
Arv er gull verdt altså, veldig glad for at jeg har tatt vare på alt etter Thale som ikke ble for slitt eller flekkete osv.
Så får slekta bare slite med å finne gaver (eller kjøpe leker som bråker som min søss var så snill å gjøre)
NWYXGP.jpg

Denne her kommer til å plage oss i flere mnd framover forutser jeg ;) Thale er kjempemisunnelig :p
 
Arv er gull verdt altså, veldig glad for at jeg har tatt vare på alt etter Thale som ikke ble for slitt eller flekkete osv.
Så får slekta bare slite med å finne gaver (eller kjøpe leker som bråker som min søss var så snill å gjøre)
NWYXGP.jpg

Denne her kommer til å plage oss i flere mnd framover forutser jeg ;) Thale er kjempemisunnelig :p

Arv er genialt ja! Har 2 jeg er tante til, så arver en del av de:) Storebror(bonus) er 11år så meste der er kastet eller såpass slitt liksom:p For stor alder mellom der;)

Den var stilig! Vil tro den fenger ja! Er det fisher price?
 
Arv er genialt ja! Har 2 jeg er tante til, så arver en del av de:) Storebror(bonus) er 11år så meste der er kastet eller såpass slitt liksom:p For stor alder mellom der;)

Den var stilig! Vil tro den fenger ja! Er det fisher price?
Nå hadde vi kastet pappen, men jeg så under og der står det "kiddieland toys"
 
Er ikke så ofte jeg får sjangsen til å vise fram Olivia, da pappan ikke ønsker å legge ut bilder på nett.
Men bursdagshilsen får jeg legge på nett, og da kan jeg også linke videre :)

http://www.tk.no/vis/personalia/greetings/9327361

Nå gjør vi oss klar for å reise til mine foreldre, hvor vi skal feire dagen.
Vi har så knøtteliten leilighet med alt for mye stappet inn i det at bursdagsfeiringer og lignende ser vi oss ikke mål på å ha hjemme :p
Så da pakker vi med kaker og gaver og blir borte til barnetv-tid :)
Så herlig jente :D
Gratulerer så mykje med vel overstått:D
 
Dei har veldig mykje fint:D men har ikkje funne dei i Norge...
Jeg tror min søster har handlet på en lekebutikk som heter extra leker, men vet ikke om det er kun en lokal butikk eller om det er en kjede?
 
Jeg tror min søster har handlet på en lekebutikk som heter extra leker, men vet ikke om det er kun en lokal butikk eller om det er en kjede?
Har sett ein slik butikk ein gong, men huskar ikkje kvar:p men skal google:)
 
Gratulerer med gårsdagen 1 åring :D
 
Back
Topp