Oliver James<3

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
S__C701.jpg
Oliver James sier hei;) Han ble født på storken på KK 22okt kl. 06.08. 3320g,50cm og 36cm rundt hode:)
Riene begynte hjemme ca.00.30, var på KK kl.02.30 og hadde da 6cm åpning når jeg kom.Fikk fint rom på storken og var en stund oppi badekar,men valgte å føde i sengen:)Må si jeg er litt stolt over å ha født uten null smertelinding,tihi;)
Vi koser oss enormt!!! Han elsker puppa mine,weee:D
Vi reiser mest sannsynlig hjem i morgen,det skal bli godt. Hele familien samlet hele tiden<3 Mannen var fantastisk under fødsel,vi pusta sammen:P Verdens beste far til verdens beste gutt!!
Jeg fikk dog til hard medfart, halebeinet er helt på kjør...derfor fått treningsøvelser som jeg har begynt på, ligger med ispose mot og må følges opp hos kiropraktor. Men det er nå så...Det kommer seg:)

Lykke lykke lykke<3<3

Så nydelig ♡ Gratulerer!

For en fantastisk nydelig Oliver James <3 Også alt det håret :O Jeg er veldig svak for babyer med masse hår, hihi. Gratulerer sååå mye :D

gratulerer:-) så nydelig og så mye hår <3

Hihi, takk damer:D Faren hadde like mye hår når han ble født, og måtte til frisør 9mnd gammel;) Så frisøren min får snart en ny kunde:D
Vi skal få reise hjem i dag, weeeeee:D Har sendt mannen ut for å fikse par småtterier så kommer han å henter oss etterpå:D

Så nydelig gutt med mye hår :) gratulerer så mye :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye!
Du har god smak på navn. Min prins skal også hete Oliver :-) hehe. Kos dere masse fremover ♥

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fødte også på storken forresten. Men jeg fødte i badekaret :-) stolt over alle som ikke har smertelindring og er veldig stolt over meg selv også!

Gratulerer så mye med en vakker gutt og en godt gjennomført fødsel :D

Gratulerer så mye!
Du har god smak på navn. Min prins skal også hete Oliver :) hehe. Kos dere masse fremover ♥

Ja, Oliver er et nydelig navn. Godt valg selv;)

Så herlig!! <3 Gratulerer såååå masse! :D Flinke du!

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp