OLIVE?

ajasto

Forelsket i forumet
Hvordan går det med magen.... og formen? Er du langt på vei nå?[:D]

Du er ihvertfall langt på vei! Disse svangerskapene går jo bare fortere og fortere!!![:D]

Bikka 25 uker jo. Går fort. Formen er ganske brukbar sålenge jeg unngår golvvasking og stress. Ellers blir det aua i rygg og bekken og hodepine.
Var å sjekka blodtrykket en ekstra gans siste uke. Men det lå fint tross hodepinen. Skal på kontroll igjen torsdag. Vurderer litt om jeg skal legge ut et magebilde, for nå ser jeg utvilsomt gravid ut[8D]
Men akkurat nå har jeg svigermor på besøk, så det blir litt stress å få gjort sånt. Er generelt litt stress å ha henne i huset, men jeg slapper mer av etterhvert.
Takker for omsorgen og spør tilbake: Hvordan går det med deg Ajasto?

Så bra at alt går bra. Jo takk her går det også bra. Merker bekken plager og slike ting hvis jeg styrer veldig. Men skal ikke klage. Har hatt det myyye verre i tidligere svangerskap. Så jeg går bare og koser meg og venter på jula. Fineste tiden på hele året det.
På mandag skal jeg til ny ultralyd, å du verden som jeg gleder meg. Magebilde tror jeg ikke at jeg skal plage noen med. Hehe jeg er kjempe stor og svær. Har aldri hatt slik en rar mage før. Den står liksom rett ut. Litt artig også da.[:D]

Back
Topp