Olive (link)

Actrine

Forumet er livet
ja, har du sett?? [&:] Ble helt sjokkert jeg!

Ja, det var vel noget spesielt

I Danmark har vi jo alkohol i altervinen og da sørger vi alltid for at dåpsfamilien får en flaske de kan drikke av underveis[8D]

Nei, spøk til side. Synes det var et dårlig råd. Må være andre måter å få familiene til å være trygge på dåpen.

Tror jeg skal spørre VG om jeg kan komme på forsiden hvis jeg fraråder ammende mødre å drikke kaffe i forkant av dåpen? Jeg er jo både dansk og prest, så mon ikke jeg generelt oppfattes som kontroversiell?

ORIGINAL: Olive76

I Danmark har vi jo alkohol i altervinen og da sørger vi alltid for at dåpsfamilien får en flaske de kan drikke av underveis[8D]

Nei, spøk til side. Synes det var et dårlig råd. Må være andre måter å få familiene til å være trygge på dåpen.

Tror jeg skal spørre VG om jeg kan komme på forsiden hvis jeg fraråder ammende mødre å drikke kaffe i forkant av dåpen? Jeg er jo både dansk og prest, så mon ikke jeg generelt oppfattes som kontroversiell?

tenk deg ramaskrikene da ja - morsomt!! [:D]

Må forresten fortelle om Trønderavisas forside igår: Var et bilde av Kjell Inge Røkke med mobiltelefon og en taleboble der det sto "Vil dere bli med til OL?"
Breaking news og altså forsidestoff var at Røkke hadde invitert bla forldre til Eldar Rønning og Petter Northug meds til OL. Og hva så? Godt for dem, tenker jeg bare. Men å bruke forsiden på noe som ikke har noen som helst nyhetsverdi og ikke en gang kan vinkles som spesielt negativt. Da kunne overskriften, hvis det skal være på den måten, vært "DET ER MANDAG".

ja, det var vel ikke førstesidestoff akuratt, men sånn er det nå engang at avisene etter hvert er mer opptatt av sladder enn nyheter

...Da ville jeg heller hatt Olive på første siden som frarådet ammende mødre å drikke vin før dåpen![:D]

Back
Topp