Olika svangerskap...?

sesson

Elsker forumet
Jag vet ju att man säger att svangerskap är inte lika. Å nej, det stämmer här iallafall. Sist gang hade jag inga plager. Nu har jag ont i rygg, ont i huvudet, e supertrött, lavt blodtryck mm. Ska til legen på fredag å han ville ju sykmelde mig lite sist pga dåliga värden, men jag ville vänta. Kanske bara att krypa til korset å trappa ned på jobbinga ja...

Nån fler som har annorlunda svangerskap andra gång??

Jeg har det på samme måte... Når jeg gikk gravid med Leah, null problemer! Og denne gangen så er det helt annderledes... Sliten, vondt i hodet, halsbrann, kvalm, neseblod, litt lavt BT og litt lite jern. Så jeg er sykemeldt da... Men det er rett og slett fordri jeg jobber med 1-2 klasse... Og det krever jo sitt.

God bedring!

Ja. jeg har det også totalt forskjellig. Jeg har vondt, kynnere, kvalme og er totalt utslitt... Med første var jeg nesten ikke plaget.

Ja [:)] Med førstemann var jeg ikke særlig kvalm, men slet med svangerskapsmigrene fra til uke 23 ca, og lavt blodtrykk resten, og var helt utmatta og utslitt for det meste av tiden.

Denne gangen var jeg råkvalm de tre første månedene, men nå er jeg i ganske fin form, det lave blodtrykket er ikke fullt så lavt denne gangen og hodepinen har holdt seg borte. Blir selvfølgelig fortere sliten, men ikke utmattet av å ikke gjøre noenting, sånn som sist [;)]

Back
Topp