Oles brev til Julenissen..haha..

panterinnen

Gift med forumet
Kjære Julenissen.

Du blir sikkert overrasket når jeg nå skriver til deg dagen etter julaften. Det har seg nemlig slik at jeg gjerne vil få klarhet i en del ting etter at jeg i begynnelsen av måneden, fylt med forventning, skrev en ønskeliste til deg. Jeg ønsket meg en sykkel, et elektrisk tog, et par rollerblades og en brannmannsuniform.

Jeg har vært snill og pliktoppfyllende i hele år. Ikke var jeg bare best i klassen men jeg hadde også de beste karakterene av alle elevene på hele skolen. Jeg lyver ikke når jeg sier at det ikke var noen som oppførte seg bedre mot sine foreldre, sine søsken, venner og naboer enn jeg. Jeg gikk ærender for mor og far og hjalp gamle mennesker over gaten. Det finnes ikke den ting jeg ikke ville ha gjort for menneskeheten.

Så hvordan kan du da forsvare å bare gi meg en jojo, en dum blokkfløyte og et par sokker? Hva i all verden tenkte du på, din drittsekk!? Trodde du at du skulle komme deg unna ved å gi meg slike ting? Og som om ikke det var nok gav du den lille dotten på andre siden av gata, Thomas, så mange leker at han nesten druknet i dem.

Så ikke prøv deg på å besøke oss neste år, og trykke den feite ræva di ned gjennom pipa. Da klapper jeg til deg. Jeg kommer til å kaste harde snøballer på de dumme reinsdyrene dine slik at du må gå tilbake til Nordpolen, slik jeg må gå siden jeg ikke fikk noen sykkel. Dra dit pepper'n gror!! Kommer du tilbake til neste år skal du få oppleve hvor ondsinnet jeg kan være, din feite jævel!!

Med vennlig hilsen
Lille Ole

Hehehe[:D]

Hihi, denne var morsom [:D]

Huff da...

Morsom var den hvertfall[:)]

hehe...søt den [:D]

Nesten så glorien falt ned og kvelte lille Ole..... [:D]

hehe. den var go.

hihihi[:D][:D]

Back
Topp