Ole

Håndballmamma

* Lykke *
Novemberskattene 2014 <3
Påskekyllingene 2020
Jeg lurer på om det er flere enn meg som har Ole på besøk? Her er strømmen borte, men tror det er litt mindre vind nå, selv om det høres ganske godt ennå.
 
Bor jo heilt sør jeg men vært noen ganske så kraftige vindkast i dag... Hører vinden godt nå også så håper jeg får sove....
 
Strømmen gikk hos oss i går når jeg og Hannah skulle sove. Og siden hun er mørkeredd og ikke hadde sovnet da så det ble litt skriking.
 
Strømmen gikk hos oss i går når jeg og Hannah skulle sove. Og siden hun er mørkeredd og ikke hadde sovnet da så det ble litt skriking.

Får håpe det er roligere i kveld ;)

Så di meldte en del vind utover i uka også men ikke like kraftig da....
 
Her har strømmet vært borte noen ganger igjen og det blåser kraftig. Rundt 30 m/sek. Flere som har dårlig vær?
 
Heldigvis ikke noe vind vi merker hvertfall her i kveld :)
 
Ja, vindkastene har vært oppe i 25m/s her idag, og det holder fortsatt på. Så regner det utrolig mye og all snøen og isen er snart borte. Masse vann på veiene og i kjellerne til folk nede på byflata ;/
 
Blåser godt her nå hører jeg.. Gleder meg til uværet er over så man kan ut på trilletur :)
 
Her var det strømbrudd idag, men pga av eksplosjon på kraftverkets ene trafostasjon, ikke pga vinden. I morgen skal vi ut på første trilletur på et par uker, det skal bli godt!
 
Back
Topp