Ole Lukkøye og Jon Blund....

Elisabet

Glad i forumet
...har tydeligvis vært på pub sammen de siste dagene.

Og hvem går dette utover?

Helt korrekt....lille moi!! Har vel sovet tilsammen 1 time eller noe de siste 2 nettene. Er så trøtt at kroppen er helt nummen.

Har hørt at man skal nyte den siste tiden man er gravid, men hvordan skal dette gå seg til når man ikke sover, har modningsrier og i tillegg er superforkjøla?
Har termin i dag, men det spørs vel om noe skjer.

Herregud nå var jeg skikkelig sytete her. Var ikke meningen det da. Måtte  bare få det ut. Føler meg 10 kg lettere...hehe.  

ORIGINAL: Elisabet

...har tydeligvis vært på pub sammen de siste dagene.

Og hvem går dette utover?

Helt korrekt....lille moi!! Har vel sovet tilsammen 1 time eller noe de siste 2 nettene. Er så trøtt at kroppen er helt nummen.

Har hørt at man skal nyte den siste tiden man er gravid, men hvordan skal dette gå seg til når man ikke sover, har modningsrier og i tillegg er superforkjøla?
Har termin i dag, men det spørs vel om noe skjer.

Herregud nå var jeg skikkelig sytete her. Var ikke meningen det da. Måtte  bare få det ut. Føler meg 10 kg lettere...hehe.  

ha ha, kanskje de har spist for mye Fjordland, så de ikke greier å fly.. De har bomma stygt på huset mitt i det siste og, lurer på om de kanskje syntes vi gravide er så uattraktive at de dropper oss? Håper babyen din vet at du har termin idag da, så h*n kommer snart! Lykke til!

Det er lov å syte når man er så langt på vei som deg!! Skjønner deg kjempe godt... er ikke lett å skulle sove godt når man ikke finner en god stilling å ligge i...
Håper det ikke er lenge igjen for din del!!

Oi.. det er lov det da!!
Termin i dag, så spennende! Håper du slipper å gå så langt over da.
Lykke til!!

Tusen takk for alle fine ord.
Hjelper godt på en grå dag [:D]

Back
Topp