Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jaja.. glemte å banke i bordet tidligere i dag når jeg skrev her inne at det stod bra til med søvn om natten
Her ligger jeg da. Lys våken..... gikk sent å la meg, ca 00.30, og jeg har bare lagt å vridd meg.
Typisk når vi har planlagt middag ute i morgen med et vennepar.
Tror faktisk og eg har litt halsbrann. Aldri hatt det før, men har en merkelig følelse i halsen. Ikke vondt, bare plagsomt... Jippiii!!
Noen flere vandrere i dag?
Det var nattens klageinnlegg
♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡
Uff, det er så slitsomt å ikke få sove, ikke minst dagen etter. Håper du får deg noen timer på øyet.
Jeg har også fått litt halsbrann nå, har aldri hatt det før. Det kjennes som et veldig press i brystet når jeg legger meg, og iblant får jeg litt sure oppstøt også. Jeg har kjøpt en flaske Galieve mikstur som jeg tar før jeg legger meg, det hjelper litt men smaker og ser ganske ekkelt ut.
Er fortsatt våken... To maskiner med klær er ferdig vasket og hengt opp. Tre maskiner med klær er brettet sammen og jeg hat fått strikket litt. Storebror har holdt meg med selskap fra kl 06.30. Så får vi se når mannen står opp. Kommer sikkert til å trenge litt søvn i dag. Tror ikke eg har sovet mer en 1-2 timer