Ole henriksen

Jeg liker produktene kjempe godt! Brukte den oransje serien, luktet godt og tilførte huden fukt og næring. Hvis du har blandingshud kan det bli mye parfyme i produktene, har du vurdert å bruke REN? Jeg foretrekker den serien på vinteren, da jeg syntes den gir mer fukt til tørr hud..

Jeg har prøvd den rosa/rød serien i ett par dager.,sammen me clarisonic aria. Ble tørr,stiv i maska og rød. Ikke prøvd Ren nei.. Men spørs om jeg må gjøre det:/

Jeg har prøvd den oransje serien og er ikke sånn spesielt fornøyd med tanke på pris. Eneste jeg likte godt var walnut scrubb'en og firm action mask (vet ikke om den selges lenger). De andre produktene er etter min mening overpriset. Jeg har prøvd mye forskjellig til hud (Ole Henriksen, REN, Decleor, Dermalogica) og er definitivt mest fornøyd med Dermalogica :)

Jeg har prøvd den oransje serien og er ikke sånn spesielt fornøyd med tanke på pris. Eneste jeg likte godt var walnut scrubb'en og firm action mask (vet ikke om den selges lenger). De andre produktene er etter min mening overpriset. Jeg har prøvd mye forskjellig til hud (Ole Henriksen, REN, Decleor, Dermalogica) og er definitivt mest fornøyd med Dermalogica :)

Jeg har samme erfaring som deg:) Rldket Dermalogica:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva slags produkter har de?

Back
Topp