Ole Brumms babyklubb

Angelica89

Elsker forumet
Som er langt bedre en Go'boken. Denne klubben har kjente tegneseriefigurer osv. Så får man i tillegg 25% rabatt på klær til barnet på http://www.barnegarderoben.no/

Her kan du melde deg inn
Ole Brummsbabyklubb

Og etter barnet er 2 år kan du melde deg inn på Disneyklubben på samme side.. :)

Ja, har hørt mange er missfornøyde med Go'boken.[8D]

Jeg gikk inn på linken og fant ut at jeg kunne melde inn ungene i hver sin klubb. Sønnen min på 5 år på disney klubben og snuppa mi på 3 år på prinsesse klubben[:D] Gjett om de kommer til å bli glade [:D]
Takk for tips[:)]

NB: jeg melder inn babyen i Ole Brumm klubben når han er født heller. Så ut som vi trengte å ha fullt navn og fødseledato på babyen (noe jeg enda ikke har hehe[8D]).

ORIGINAL: Frustrert Frue

Jeg gikk inn på linken og fant ut at jeg kunne melde inn ungene i hver sin klubb. Sønnen min på 5 år på disney klubben og snuppa mi på 3 år på prinsesse klubben[:D] Gjett om de kommer til å bli glade [:D]
Takk for tips[:)]

NB: jeg melder inn babyen i Ole Brumm klubben når han er født heller. Så ut som vi trengte å ha fullt navn og fødseledato på babyen (noe jeg enda ikke har hehe[8D]).

Wee.. Morro og høre :o)
De blir nok KJEMPE glade nå ja :)

går et ann å melde de inn før de er født eller ????

Sniker fra april[:D] Jeg prøvde meg på det skrev bare ikke noe på fødselsdato og barnets fulle navn gikk helt fint det fikk ikke noe feil beskjed hvertfall[;)]

ORIGINAL: a1989

Sniker fra april[:D] Jeg prøvde meg på det skrev bare ikke noe på fødselsdato og barnets fulle navn gikk helt fint det fikk ikke noe feil beskjed hvertfall[;)]

Oki da har jeg meldt småen inn :) ! Men vet du hvordan en får disse 25 % og er dette hver mnd en får de eller bare 1 gang ? og hvordan bruker en de inne på den kle siden..

Back
Topp