Olala TiRsDaGeN er allerede her jenter

Looney

Forumet er livet
VIP

Vært på vei i seng i evigheter nå, men rompa er som klistret til sofaen i kveld gitt

God morgen! [:)]

Jeg har sovet dårlig i natt, vært såååå spent på Destiny85! I dag er hun nemlig satt opp på keisersnitt, så i dag kommer Gilbert!! [:D][:D] Han skal ikke hete det altså, hehe, det er bare noe vi kaller han [;)] Nesten like spennende som om jeg skulle født selv i dag dette...
Jeg stikker på PulsSpinn kl 9, må få tankene over på noe annet. Ungene blir med i barnepassen, og så er det rett hjem etterpå for å kunne sladre for Destiny [;)]
I ettermiddag skal vi bare slappe av, og juble sammen med de i Trondheim. Skikkelig kosedag altså.

Og i dag er Ida 4,5 år! [:D][:D]

Ha en fin dag dere! [:)]

I dag er det kun Heidi som skal i bhg. Minsten skal til øyenlegen for å sjekke sjeglingen sin[:)]

Så da blir det kozedag da med minsten hjemme tenker jeg

Og i ettermiddag blir det jobbinterju i bhg der hvor jeg har jentene mine [:)]

[&o][&o]Trist og lei i dag jeg[&o]

Så stikker på BodyPump etter hvert.

Skrållan:Gratulerer til Ida med 4 1/2 år.
Bufi:Lykke til hos øyelegen
Looney: Håper dagen din blir bedre etterhvert..

Her er det et forkjøla hus..metervis med snytepapir ,hoste og alt som hører med.... Stikker til mams og paps en tur vi[:)]

Årh, irriterende at jeg blir logget ut herfra hele tiden[>:] Så beklager at jeg er lite her, men det er jo stress å holde på å logge seg på hele tiden jo[>:][8D]

Hva skjer Looney?

Ikke den mest givende dagen i historien her heller. Lillemor ville i barnehagen selv om jeg hadde fri, så da er jeg hjemme alene. Ute er det øs pøs, så ikke kan jeg henge ut klær eller finne på noe ute heller. Liker å se at plenen blir grønnere for hver dag da[:D] Husarbeid er det mer en nok av, men gidder jeg det da?[8|]

I kveld skal lillemor til farmoren for å lage påskepynt, og hun ligger sikkert over til i morgen. Jeg skal spille i en minikonsert i kveld og ville egentlig hatt henne med meg, men ble veldig nedstemt i forhold til farmoren gitt[:D]

Hva skjer Looney[8|]

Mandy: Alt gikk bra hos øyelegen[:)] Hun sjeglet litt men samsynet i øye var veldig bra..Men hun vil nok bli litt nærsynt så rundt 4 års kontrollen sa hun at Vilde ville få beskjed om at hun er nærsynt..Men da vet jeg det allerede[;)] Pluss jeg er veldig nærsynt så det ligger i slekta

Skikkelig drittvær her i dag[:@][:@][:@] sterk vind og masse regn[:@][:@]

Nei får kose meg inne i dag med Vilde tenker jeg[:D][:D][:D]

Jepp da ligger minsten på lading og jeg ser fremdeles på tv[X(] har skifta i fra drømmehagen til TV3 og ser nå på Simpson men er vist reklametid nå[:)]

kjenner jeg er lat i dag

Looney var sinna fordi gubben var teit og sur, og har mye issues om visse ting[:@] Kranglet skikkelig før vi la oss i går, så en kjip natt for å si det slik. Men fikk melding av han i morges som ordnet opp i mye, også snakket vi sammen etterpå. Så nå er alt i orden igjen[:)]
I tillegg så kjeftet jeg på Nicholas for ingenting i morges fordi mitt humør var shitty[>:][&o]

Jeg har trent, men var sulten så økten ble litt dårlig. En soltime unnet jeg meg også[:)]

Vi bestillte endelig flybilletter til Malaga i går, via Barcelona faktisk. Så da blir det nesten 14 dager i Spania i år igjen. Med svigers og nevø og nisesen til sambo med venner +++ Så nå må sommerklærene snart lokaliseres etter flyttingen, og de ligger et eller annet sted på loftet[X(] Reiser ikke før i juni da.

også må begge ungene ha pass. Josephine må få sitt første og N sitt tredje faktisk.

Godt det løste seg med gubben Looney, og koselig med Spania-tur!

Huff, hva hadde dere gjort? Jeg sliter jo med denne betennelsesryggen min, og nå har jeg fått spørsmål om å jobbe lørdag i 6 timer... jeg har ikke mer Voltaren igjen, det eneste jeg har nå for å lindre er avslapning, uttøying og ising av ryggen. Jeg er livredd for at ryggen blir verre av å jobbe, men samtidig så trenger jeg jo lønna mi... [8|] Men 6 timer på en lørdag, når vi i tillegg har barnas dager, den ser jeg jo blir travel...

jeg har masse voltaren om du vil ha! [:D] nei, helt seriøst så bør du vel takke nei[:)]

bestilt oslotur jeg, som jeg gleder meg!!!! venninnetur uten barn, det blir bra[:D] 

Samboeren er hos en kompis og jeg skal krype tidlig til køys. Nå har jeg shoppet online - igjen Føler jeg bare MÅ HA sommertøy, da jeg nesten ikke kjøpte meg noe i fjor sommer da jeg var gravid. Må jo være fresh i Spania i sommer må vite[:D]

Svingninger i humøret her ennå ja....[&:][&:] Vil flytte i går!!!![>:][:(] Dette er bare pining og så utrolig lite koselig.... er tvers gjennom sliten. Sover dårlig, mye lei meg (selv om det ser ut som om jeg er alene om det), praksis med MYE oppgaver utenom arbeidstid, pakking og ikke minst minst minien min!!![X(]

Gleder meg til 1. juni jeg.. da er jeg hvertfall flyttet og eksamene er over... kjenner jeg kollapser snart...

Dagens syt fra meg...

klem til en sliten Delia[:)][:)] Er et 2 året du går nå forresten?

Uææææææææææhhhh, jeg er så lett å overtale. Har blitt overtalt til å bli med på fotballtrening igjen her i kommunen. Er mange av spillerne fra mine glansdager som fotballspiller (var faktisk veldig god nemlig[:D]) som spiller der, og det hadde jo vært litt moro[:)]

ORIGINAL: Looney

klem til en sliten Delia[:)][:)] Er et 2 året du går nå forresten?

Uææææææææææhhhh, jeg er så lett å overtale. Har blitt overtalt til å bli med på fotballtrening igjen her i kommunen. Er mange av spillerne fra mine glansdager som fotballspiller (var faktisk veldig god nemlig[:D]) som spiller der, og det hadde jo vært litt moro[:)]

Jepp andre året!!![:)] Så morro å begynne å spille igjen da!!![:)] Jeg synes det var litt vanskelig da hukommelsen mente jeg kunne litt mer enn kroppen presterte[8D] Håndball da, men..[;)]

Back
Topp