olala for en tirsdag 16.03.10

Looney

Forumet er livet
VIP
Natta[:)]

mornings!

her sitter jeg og mannen er på¨tur på jobb, ungene er på ferie så jeg har god tid[:)] er godt av og til det.

blir muligens litt maling i kveld, kjellerstua begynner å bli ferdig. barn maling og gulv igjen nå! og hvis prosjektoren vi bestilte på nettet kommer, blir jo dette superbra[;)][:D]

har snør det enda, er vel egentlig nok nå! regner med at etter påske går det bare mot vår[:D]

ha en fin dag!

Heia! [:)]

Ja, her snør det, og snør enda mer... synes det er greit foreløpig, er jo koselig med snø i påska. Men etter påske har jeg bestilt vår, altså! [:)]

Vi skulle egentlig på stryketrening nå, men så innså jeg at det egentlig var litt teit av meg å stresse på det nå i dag, særlig siden jeg skal på spinning kl 17, og Ida skal til tannlegen i formiddag. Og i morgen har hun fri fra bhg siden det ikke er noen som kan være sammen med dem da, så vi utsetter styrketreninga til i morgen! [:)]

Ellers er jeg trøtt, følte jeg bare hadde sovet en time eller to da jeg hørte ungene sto i sengene sine og ropte på mamma (Tobias) og pappa (Ida) 10 over 7... Får vel bare gjøre det beste ut av det, kan jo ikke sove på dagen i dag siden Ida skal til tannlegen midt i sovetida t hu mor [;)]

Ha en fin dag damer! [:)]

Lurer meg på om Jenny er bedre når hun våkner jeg..
Hvis ikke blir det lege med henne i dag. Hun har høy feber og masse utslett på kroppen...
Jeg er fremdeles litt uggen i magen..
Vi har vært ekstremt mye syke i vinter altså, nå må det vel snart ta slutt??

Uff WZ, håper formen er på stigende!!

Jeg skal til frisøren klokken ti. Ellers så skal dagen gå til vasking, rydding og pakking. I morgen reiser vi til Barcelona, og vil at huset skal være strøket til vi kommer hjem[:)]

Har bestilt vår til vi kommer hjem og. Så det så[:D]

ORIGINAL: Fesasmekjo

Også så stiv jeg er i beina i dag!!!! klarer nesten ikke sette meg ned på do[8D] trena første dag med 30 days shreed.... er det vanlig og bli så stiv?[:-] går seg vel til[:D]

hehe, hører flere blir superstiv de første dagene! [:)] går seg til ja, rundt dag 3-4 vil jeg tro! [:)]

Her sov vi til halv åtte alle mann, og N ble ikke levert i bhg før kl ti. Deilig å ha mulighet til å kose oss litt hjemme før vi  drar om morgenen og slippe å stresse. Må nyte den tiden nå[:)]

Nå er det skriving som står på min plan, før trening i ettermiddag.

Trøøøøøøøøøøøttt

Sov først fra 23.30-00.30 så våken fram til 06 og sov da til 07

Hva skjer med mini[8|] hun var illsint i natt....hun sov først fra 18 til 23 og så var man sur[:'(][:'(]

Hun er bittelitt snufsete og tror ikke det er tenner...så dette vil jeg ha slutt på....Andre natt på rappen at hun ikke sover godt

Huff, buffi! Kjenner til det der, er veldig fryktelig slitsomt! [&o] Sover hun på eget rom? Håper hun gir seg og sover godt igjen snart, man blir helt koko av søvnmangel!!

ORIGINAL: papayamammaen

Huff, buffi! Kjenner til det der, er veldig fryktelig slitsomt! [&o] Sover hun på eget rom? Håper hun gir seg og sover godt igjen snart, man blir helt koko av søvnmangel!!

ja hun sover på eget rom. Prøvde å ha henne i min seng i tilfelle hun ville ligge nær meg....men det ville hun ikke nei..Men bør vel helst ikke gjøre det nei....

Så vis dette skjer i natt så får vi heller campe i stua så får resten av gjengen sove godt...Eller H sov gjennom hele bråket men sambisen sleit....og han som er yrkesjåfør og trenger søvn[&o]

Tobias begynte akkurat likens da han var ca like gammel som V, buffi. Her gikk det ikke over før han var vel over 1 år... [&o] Nå sover han som en engel både på natta og på dagen, bank i bordet og kryss i taket!

Håper dere slipper å vente til hun er over året før dere får en god natt igjen... tussig når det er sånn, natt på natt på natt..

ORIGINAL: Skrållan

Tobias begynte akkurat likens da han var ca like gammel som V, buffi. Her gikk det ikke over før han var vel over 1 år... [&o] Nå sover han som en engel både på natta og på dagen, bank i bordet og kryss i taket!

Håper dere slipper å vente til hun er over året før dere får en god natt igjen... tussig når det er sånn, natt på natt på natt..

Usj ikke kjekt nei[&o] Håper dette er noe som går kjapt over altså...For hun har vært veldig flink til å sove på nettene fra omtrent med en gang hun[:)] Så vi får krysse fingrene for at jeg får sove i natt.

Jeg maler stua og skriver oppgave samtidig - fancy kombinasjon el??[:D][:D]

ORIGINAL: buffi

ORIGINAL: Skrållan

Usj ikke kjekt nei[&o] Håper dette er noe som går kjapt over altså...For hun har vært veldig flink til å sove på nettene fra omtrent med en gang hun[:)] Så vi får krysse fingrene for at jeg får sove i natt.

Ja, Tobias sov veldig bra på natta fra fødselen av han også [:)] håper det blir bedre for dere snart!

God hyttetur shoppis, og tvi tvi for hoftene!

Ida var superflink hos tannlegen! [:)] Gapa og snakka om hvor flink hun er til å pusse tenner. Tannlegen var veldig fornøyd med null hull. Fikk seg lykketroll som premie.
Nå skal vi hente inn Sovemann snart, og så skal vi slappe av frem til vi skal på spinning! [:)]

ORIGINAL: Fesasmekjo

Flinke Ida[:D][:D]
Steiker pannekaker jeg[:D]

Går rundt og har så vondt i magen, eller ikke vondt bare ubehagelig......[&:] kjennes ut som VELDIG svake rier eller kynnere[&:] aner ikke hva der er........ kjenner magen strammer seg liksom[&:][X(][8|]

pannekaker er nam nam altså...........[:)][:)]

Pannekaker er det lenge siden vi har hatt!

hjemme fra spinning! [:)] ungene kosa seg imens, og Tobias gav dem en bæsjebleie! [;)] Nå skal vi spise middag, også skal vi løse det o'store mysteriet her i huset i dag: Hvor har Tobias gjort av batteriene til fjernkontrollen? [8D][:D]

Lykke til med mamman din Suk! og god bedring!
Buffi, håper det ordner seg med mini snart!!
shoppis, håper det ikke trengs pute til lillemor!!
skrållan: spreking!!
Fesa, gravid??

Da har jeg trent første shreden i dag, ikke så stiv enda heldigvis.
Må skrive en oversikt slik at jeg vet når jeg kan gå over til nivå 2.
Ellers så syr jeg, foreløpig bare lappet eller sydd om gamle klær, nå etterpå
er det gardiner og barneklær!! kjempemorro!!
og FRUENE!!!

Shoppis: håper virkelig dere slipper pute. Venner av oss hadde det på datteren fra ca 7 mnd alder, og det var visst slitsomt for alle[&o]

Jeg har selvfølgelig trent styrke i dag mens N var i barnepassen på treningssenteret. Hjemme etterpå spiste vi løvbiff med div tilbehør til middag, og N er så sint på oss fordi: "man kan ikke spise løvebiff mamma"[:D][:D]

Nå sover N og jeg har malt mye mer i stua. Mangler bare noe pirk som jeg tror jeg tar i morgen kveld. Så blir vi ferdige og vårt nye gulv kan komme på plass.

Nå skal jeg ser Paradise Hotel, og gjøre ingenting. Trening igjen i morgen tidlig[:)]

Back
Topp