Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fesasmekjo
Også så stiv jeg er i beina i dag!!!! klarer nesten ikke sette meg ned på do[8D] trena første dag med 30 days shreed.... er det vanlig og bli så stiv?[:-] går seg vel til[:D]
ORIGINAL: papayamammaen
Huff, buffi! Kjenner til det der, er veldig fryktelig slitsomt! [&o] Sover hun på eget rom? Håper hun gir seg og sover godt igjen snart, man blir helt koko av søvnmangel!!
ORIGINAL: Skrållan
Tobias begynte akkurat likens da han var ca like gammel som V, buffi. Her gikk det ikke over før han var vel over 1 år... [&o] Nå sover han som en engel både på natta og på dagen, bank i bordet og kryss i taket!
Håper dere slipper å vente til hun er over året før dere får en god natt igjen... tussig når det er sånn, natt på natt på natt..
ORIGINAL: buffi
ORIGINAL: Skrållan
Tobias begynte akkurat likens da han var ca like gammel som V, buffi. Her gikk det ikke over før han var vel over 1 år... [&o] Nå sover han som en engel både på natta og på dagen, bank i bordet og kryss i taket!
Håper dere slipper å vente til hun er over året før dere får en god natt igjen... tussig når det er sånn, natt på natt på natt..
Usj ikke kjekt nei[&o] Håper dette er noe som går kjapt over altså...For hun har vært veldig flink til å sove på nettene fra omtrent med en gang hun[:)] Så vi får krysse fingrene for at jeg får sove i natt.
ORIGINAL: Fesasmekjo
Flinke Ida[:D][:D]
Steiker pannekaker jeg[:D]
Går rundt og har så vondt i magen, eller ikke vondt bare ubehagelig......[&:] kjennes ut som VELDIG svake rier eller kynnere[&:] aner ikke hva der er........ kjenner magen strammer seg liksom[&:][X(][8|]