olala det er søndag 27.03.11

Looney

Forumet er livet
VIP

mårnings!

jeg ble vekt kvart over 8 etter nytid, men greit det. slapp å stå opp med thomas en time før hvertfall.

i dag får vi besøk av mine brødre, det blir bra! noen til å leke med ungene og moro til oss å. blir nok vafler og pizza til mat i dag, det jeg har i hus så håper det faller i smak.

merkelig nok er det ingene av ungene som ser tv nå, nyhetskanalen står på faktisk. maria holder på med kort og thomas med leire, tror det blir nok tv gjennom uka jeg. godt da at de kan finne på noe selv[:)]

ha en fin søndag[:)]

satt forresten å ventet på vinn på minuttet og farmen i går, men begge var jo flytta til i dag[>:][:@] skuffa!!!

God morgen! [:)]

Herreguuuud, kan det ikke slutte å snø?! Vi våkner jo til nye 20 cm med snø HVER dag, og konstant snøstorm!! [:@] Skulle søren meg tro det var jul snart, og ikke vår!!
Jeg sov til 0654, gammel tid. Mobilen min har ikke stilt klokka automatisk, så jeg måtte sende sambo en sms (han stod opp med ungene i 6-tiden gammel tid), og høre hvor mange klokka egentlig var, om jeg kanskje burde sove en time til. men stod opp i stedet.
Har stått en halvtime i glovarm dusj, måtte prøve å få løst opp vondten i ryggen. Men det hjalp ikke. Mulig hjernen min rett og slett må ta inn over seg at jeg må starte å si nei til å jobbe HVER lørdag, ryggen min tåler det ikke, og nå har jeg jo jobba hver lørdag siden september... blir bare vondere og vondere for hver uke, sånn kan det jo ikke fortsette.

I dag har vi ikke så mange planer, og det er helt okei. Jeg skal bake krydderkake og kanskje noen muffins, vi får besøk av nevøen min i ettermiddag! [:)] Ellers blir det bare å sitte inne og se på snøkavet...

Ha en fin dag dere! [:)]

Morn morn[:)]

Her sov vi til kvart over 7 ca.... litt tidlig ettersom jeg ikke fikk rota meg i seng før halv to i natt[X(]
Får igjenn på skatten[:D][:D] jeeeeeejjjjj!!! så da får vi se om det kanskje blir en annen sofa[;)]
I dag skal vi ut og sykle[:)] lova gutta det... så må vi på bensinstasjonen å kjøpe melk, det fikk vi nemlig ikke tid til i går.
Så kommer søss og famlyn så vi skal ut og kjøpe is sammmen[:)] og da var vel den dagen gått....

Ha en flott søndag[:)][:)]

Min telefon har stilt seg selv, men jeg måtte dobbeltsjekke med en god gammeldagsklokke for  være sikker på tiden. Josephine koser seg på Monkey Island (navnet på babygymmen). Samboeren sover, og jeg har akkurat fortalt han at han er lat[&:] Han har nemlig lovet  være med på Bodypump kl elleve, men orker visst ikke. Vi har ordnet barnevakt så han kan fint bli med altså. Han presterte faktisk å si at jeg skulle ta med J og levere henne hos svigers så han fikk sove ut- ha ha glem det! Hun blir nemlig hjemme med han[:D]

Dagens planer, bortsett fra trening, er rydding og fiksing i guttestua til Nicholas, og kos ute. Kl seks skal vi i bursdag til tantebarnet til sambo som blir 14 år.

En ting jeg lurer på:

Barna til søsken av samboeren deres... de sier vel onkel?
Er dere tante? Omtaler dere de som nevø og niese?
Kjenner jeg sliter litt med det. Føler meg ikke som Tante Hege egentlig.

ORIGINAL: WZ

En ting jeg lurer på:

Barna til søsken av samboeren deres... de sier vel onkel?
Er dere tante? Omtaler dere de som nevø og niese?
Kjenner jeg sliter litt med det. Føler meg ikke som Tante Hege egentlig.

Barna til søstra til M kaller han for onkel M ja. Jeg er ikke helt tante nei, enda vi har vært sammen siden før de begge to ble født. Verken foreldrene deres eller ungene selv kaller meg tante, de kaller meg med navn. Er vel egentlig bare svigermor som omtaler meg som tante rundt de ungene der... Jeg omtaler derfor ikke dem som nevø og niese heller, føler det blir litt feil da. Jeg kaller dem onkelbarna til M, eller bare ved navn.
Men gutten til søstra mi kaller jeg nevø, han er vi jo tante og onkel til begge to, om du skjønner. Gutten selv kaller gubben for onkel, og det gjør alle andre i familien også.

Er litt ekstra obs på det der selv, så ungene våre kaller kjæresten til lillesøstra mi for onkel, selv om de ikke har vært sammen i "evigheter" (selv om 2,5 år er ganske lenge når søstra mi ikke er 20 engang...), og de har nettopp flytta sammen...

Jeg er liksom tante for de, men kalles mest ved navn. De bruker mest navn på samboeren også faktisk. Skal sies at de onkelbarna til samboeren er 14 og 16 år da, og jeg har ikke kjent de så lenge liksom.

Jeg fikk lurt med samboeren på BodyPump gitt. Får litt dårlig tid for å rekke det for han er ikke lynrask om morgenen...Men han blir nå med[:D] Får høre at jeg er en slavedriver og sjuk i hodet som drar på trening midt på natta. Kl 11 er da ikke midt på natten[:D][:D][:D]

Her sto vi opp rundt hall 9 gammel tid dvs hall 10[:)][:)] Me like

Vilde hoster i sett stakkars[&o] Hun kom i senga våres i natt ikke enkelt å sove når man hoster nei..
Jeg selv starter nok opp med en forkjølelse tror jeg for jeg er litt snål i nase, kribling i halsen og løyen i kroppen. Men men overlever det

I dag har vi null planer litt godt det og innimellom[:)]

Hehehehe Heidi står for øyeblikket å synger for full hals i dusjen hehe[:D][:D]

[:o]Hjelpes for en treningstime. Skjelven i kroppen enda[:o] Men deilig er det jo[:)]

Josephine har sovnet i vogna si, samboeren dusjer og jeg sløver her med dere før jeg skal ordne meg for bursdag. Jo også trenger jeg akutt hushjelp for jeg har ikke lyst til å vaske i dag[&:]

WZ: ja her er alle tanter og onkeler[;)] tom samboeren til mamma er bestefar[:D] og samboer til pappa er bestemor[:)]

Her er A dratt på laupetur til tante, onkel og søskenbarn[:)][:D] begynner å bli stor gutt gitt!!
Jeg og S sitter og ser lynet McQueen spiser potetgull og drikker brus[:D]
Har vært ute og sykla i gata og spist is på kafe i dag[:)]

Jeg er tante ja. Jeg blir nok aldri tante på "skikkelig" så er veldig glad for det.

Tenkte på deg i dag Looney. Måtte bytte fra buss til tog i Lillestrøm i dag, og inbiller meg at det er der du bor?

Hatt en fin helg i Oslo. Kom hjem et par sko, litt klær og en bil rikere. Eller fattigere, alt ettersom[:D]

Gratulerer med tom konto McMor! [;)][:D]

Hurra for klokkestilling og unger som fremdeles har fest på rommet sitt.. [&:]

Stemmer det McMor[:)] eller vi bor ti min utenfor Lillestrøm nå da. Men bodde rett ved togstasjonen tidligere. Da kunne jeg vinket til deg[:D]

Vel hjemme fra koselig nevøbursdag. Vi kjøpte DC skatesko til han og han var super fornøyd. Ble litt kake så bra jeg har trent i dag. Snuppa ble løftet fra fang til fang, smilte og lo. Så sovnet hun....

På vei hjem tok vi med en pizza fra den lokale pizzasjappa.

Enda en helg er over gitt[:D]

ORIGINAL: Skrållan

ditto!!![:-] og ta en titt på klokkeslettet[>:]

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

ORIGINAL: Skrållan

ditto!!![:-] og ta en titt på klokkeslettet[>:]

De roa seg her heldigvis, rett etter jeg skrev det forrige innlegget. Håper dine roer seg straks [:)]

jeg er tante på begge sider, men vi sier ikke onkel om min mann enda til "mitt" tantebarn på min side. det blir vel[:)]

Back
Topp