Olala det er fredag tredje september totusenogti

Looney

Forumet er livet
VIP
i dag er det ul  

Masse lykke til Looney! [:D]

God morgen! [:)]

Her er vi i full fart. Ungene skal i bhg, og jeg skal rett på trening (step&styrke) etterpå. Så skal jeg hjem og vaske hus, før ungene skal hentes igjen. I ettermiddag skal vi bare kose oss hjemme, det blir deilig! [:)]

Ha en fin dag! [:)]

Weee... spent på din ul jeg og Looney!!![8D][:D][:D] Lykke til!![:)][:)]
Spreking du Skrållan!![:)][:)]

Her skulle jeg trene, meeen det var for godt å sove[>:][&:] Jeje... nå er det hvertfall mat i kroppen og komme seg på skolen... får se om jeg får tid til noe i ettermiddag....

auau, shoppis[:o] det hørtes ikke godt ut!!!

og looney, nå er jeg spent på ul!!

sluttet halv 12 på jobb i dag, endelig får vi dagene til å bli som de skal være på jobb. vært mye styr siden oppstart pga sykmeldinger. så nå slutter jeg tidlig mandag og fredag, det liker jeg[;)]

nå har jeg pakket og snart er vi klart for hotellhelg i åre, ju-huuuu!!!! gleder meg[:D][:D] har spatime i morgen kl 14[:D] bare tankene på hotell og ikke no' husarbeid er godt, bare det å få frokost er luksus.

ha en fin helg[:)]

Suki: Det var så trist å høre!!![:(][:(][:(] Håper virkelig det er gode prognoser[:)]

Shoppis: Jeg hadde aldri latt dem ta fra henne kosekluten!! Hun er for liten til dette... det er de voksnes jobb å følge med henne. Ja det er tungt å fotfølge henne, men er de konsekvent skjønner hun tegningen. De får prøve å avlede henne når de ser hun er på vei, eller skulle uhellet være ute så fjerne henne fra situasjonen og forklare. Kosekluten blir helt feil. Ikke sikkert hun ser sammenhengen engang....[&o][>:]

Barna gjør ikke dette for å være slem, men fordi de mangler nok språk og blir frustrert.. Mini her var gjennom det samme...

suki: Så trist å høre! [&o] Håper de har oppdaget det før det er alt for seint...
shoppis: enig med de andre, det må da være andre metoder for å få henne til å slutte?

Tobias har tissa og bæsja på do for første gang i dag! [:D] Han fikk klyster da, så det er jo egentlig litt juks, men han turte å sitte på do, det har han ikke gjort før. Så det er uansett et skritt i rett retning! [:)]

Suki: huff[&o] Håper det går bra med han da.

Her har gubben reist til en kompis for å kakle vås. Nicholas er nybadet og skal straks i seng. Jeg skal ikke gjøre mer enn helt nødvendig i dag kjenner jeg. Fredag er ikke dagen for de store utfordringer. Humøret er bra med tanke på ul og shitty med tanke på huskjøp.

Alene hjemme. Eller Nicholas er jo hjemme da men det er for øyeblikket ikke så mye kos å få fra han der han sover søtt i sengen sin. Så da blir min fredagskos sjokolade og annet godis jeg fant i skapet.l Har vel nesten ikke trent denne uken heller[:o] Får kjøre økter hver dag i helgen da i allefall.

Det var veldig leit å høre om svigerfaren din, suki! [&o][&o]

Suki: Så trist å høre. Håper han får gode prognoser siden de har funnet det ut tidlig.

Shoppis: Jeg er helt enig med Mandy. Å ta fra henne smokken ved sovetid er ikke en straff hun kommer til å forstå. I følge Stein Erik Ulvund må straff til så små barn være veldig lettforståelig og kunne linkes direkte til det hun har gjort galt. Det er jo ingen logikk i det for henne at hun ikke får smokken når hun skal sove fordi hun beit noen tidligere på dagen.
I vår bhg satt de de små biterene i en Time in. alts de ble tatt der og da når de beit, satt på en stol ved veggen og måtte sitte der for seg selv i to minutter. Og det hjalp veldig.

Her blir det snart kveld. Både jeg og mannen er litt små hanglete.[8|]

Back
Topp