Olabukse på 17.mai?

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Er det skikkelig fy-fy?? 
Ikke en sånn hullete utslitt,men en ordentlig..

Med en pen skjorte?

(til barn)

Nei, en pen olabukse må da vel gå greit! Med en pen skjorte! Det viktigste er jo at det er komfortabelt for barna(syns jeg!)

Jeg hadde ikke brukt det på min unge nei, men hadde ikke reagert om noen andre hadde gjort det. :) Men burde være ny, eller lite brukt, og kanskje litt mørk. :)

Knøtt skal ha olabukse, hvit skjorte og mørk blå strikket vest tenkte jeg...

Jeg hadde ikke kledd mine i det heller, chinos derimot kunne gått i.

eg vurderer å ha med ei ekstra bukse, type dongeri, fordi eg ikkje vil at bunaden hans skal bli ødelagt under leik. Og sidan han har bunad har eg ikkje lyst å kjøpe dress i tillegg ;P Og kvit skjorte har han på seg under bunadsgensaren, så då har han det med uansett ;) 

Det kan jeg fint ta på. Men nå er ikke jeg noe glad i altfor pynta til gutt sånn som dress med slips eller sløyfe, eller matrosdress. Bunad er fint, men jeg kler ikke mine gutter i det.

Det kan jeg fint ta på. Men nå er ikke jeg noe glad i altfor pynta til gutt sånn som dress med slips eller sløyfe, eller matrosdress. Bunad er fint, men jeg kler ikke mine gutter i det.

Syns det er helt greit =)

Veldig greit, syns en pen olabukse med skjorte og pen vest/ genser til er kjempe fint og ganske pynta 

17 mai er ikke galla eller lignende så ser ikke at det kan være feil?

Veldig mange gutter(inkl mine egne av og til) som går i jeans med pene overdeler og jeg syns de er kjempe fine.

Ikke spesielt glad i bunad/matros gutter jeg da..noen få som er fine men få bunader som er det

Guttevalpen min går i Olebukse hvert år, det er en del av speiderantrekket.. Du verden så mye penger jeg sparer hvert år
Men han får ny bukse og nye sko til 17 mai hvert år. jeg syns de kan være hele og rene

jeg hadde ikke satt det på ungene mine.Føler det er litt "upyntet" til en slik dag

Ser ikke noe galt med det.

Man kan få tak i mange fine olabukser. Mine går ofte i olabukse i bursdager med skjorte inntil. Ser også "alle" andre går med det.

mormarion skrev:
Nei, en pen olabukse må da vel gå greit! Med en pen skjorte! Det viktigste er jo at det er komfortabelt for barna(syns jeg!)

vi er en pynte familie, så nei, her er det bunad og dress som gjelder :)

Back
Topp