OL i Rio

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Hvor interessert er du i å følge med? Følger du alt, eller er det enkelte sporter du kun ser på?

Ser absolutt ingenting :p

Mannen ser på ALT så får med meg en del, naturlig nok :p

Jeg følger med på håndballen. Men står nå på her (sambo ser på), så får med meg mye. Så feks bryting i går :)

Absolutt ingenting. Ikke interessert i sport i det hele tatt. Men følger med på nyhetene, om det er noen norske (eller danske, da jeg er dansk) som har vunnet, så jeg har litt å snakke med om på jobben. :D

Det eneste jeg må få med meg er damehåndball :) ellers ser jeg litt her og litt der, og kan gjerne sette på ol og se uansett hva som går, om det ikke er noe annet å se på :)

Ikke fulgt med til nå. Synes det er spennende med håndball men ikke fått meg til å se enda

Følger kvinnehåndballen slavisk og ser på hvis det er noe annet som går uten at jeg har annet å se på (turn, stuping osv.) :)

Følger ingenting. Har tenkt å se noe fra Paralympics om det går på tv da jeg kjenner ei som er med :-)

Ikke mer interessert enn at jeg kan se en spesiell film som deles med en eller annen spesiell prestasjon eller like bildet av uttrykket til noen som skjønner at de fikk en medalje, men oppsøker ikke slikt selv...

Følger med på håndballen, og kan feks se svømming og bryting. Men ellers ikke så mye interessant :)

Back
Topp