Oktoberskravletråd 2 (vil du være med så ikke post bilder)

Bahh å rydde gjesterommet, aka rommet vi puttet alt på som ikke har en plass, er ganske kjedelig....
 
Jippi, for første gang på veldig lenge klarte jeg å få tid til, og ha anledning til en full treningsrunde :)
Det var skikkelig, skikkelig deilig :)
 
Godt jobba


Jeg er uanstendig lite effektiv i husarbeidet etter at jeg "oppdaget" Netflix. Jeg har jo visst om det, bare ikke tatt det i bruk. Og innser at det kanskje hadde vært greit å fortsette slik..
 
Hehe...
Høres kjent ut, hva ser du?

Jane the Virgin, som ikke er Virgin lenger, jeg er i fjerde sesong og snart så langt som er utgitt Femte sesong kommer en gang neste år.

Og Lucifer Men der er jeg bare på åttende episode i sesong 1. (janr hadde jeg sett de to første sesongene før da så jeg begynte ikke på starten der)

Tørr ikke begynne på.noe mer helt enda.... Jeg lå tross alt gjøre.noe annet.... Burde helst avinstallere på mobilen og bare se på pc, sånn en episode etter ungene er i seng... Men Ser nok mer enn det ja....
 

I det minste klarert senga og en sti bort. Skal få noe bedre plass, men det kommer seg Litt etter litt. Svigermor kommer i morgen, uvisst når. Burde hatt rommet klart i dag for i morgen jobber vi jo
 
Godt jobba


Jeg er uanstendig lite effektiv i husarbeidet etter at jeg "oppdaget" Netflix. Jeg har jo visst om det, bare ikke tatt det i bruk. Og innser at det kanskje hadde vært greit å fortsette slik..
Netflix er farlig. Bare en episode til før jeg skal begynne på vasken... Og plutselig var timene gått [emoji849][emoji38]
 
I det minste klarert senga og en sti bort. Skal få noe bedre plass, men det kommer seg Litt etter litt. Svigermor kommer i morgen, uvisst når. Burde hatt rommet klart i dag for i morgen jobber vi jo
Å ja dere har høstferie dere nå
 
Her også ! Ei uke uten vekkerklokke [emoji7]
Not for me.

Jeg og mannen skal jo jobbe. Ikke at det betyr noe. Både yngstemor, og eldstemann våknet normalt i sekstiden uansett. Ham merker jeg ikke men hun.... Jeg er uansett blitt så vant til det at jeg tidvis våkner før henne.
 
Not for me.

Jeg og mannen skal jo jobbe. Ikke at det betyr noe. Både yngstemor, og eldstemann våknet normalt i sekstiden uansett. Ham merker jeg ikke men hun.... Jeg er uansett blitt så vant til det at jeg tidvis våkner før henne.
Her er ungene så store at de legger jeg ikke merke til da [emoji4] Valpen derimot. Men hu sover greit lenge hu også nå da [emoji39]
Og jeg går jo hjemme. Mannen skal jobbe da og står opp før fuglene fiser han da.
 
Back
Topp