Oktoberskravletråd 2 (vil du være med så ikke post bilder)

Drømte at jeg planla å svindle eller rane en bank eller noe med noen venner. Jeg kjøpte til og med inn et kaninbur som vi skulle bruke. Litt usikker på hva det skulle være for :hilarious:
Praktisk med kaninbur til.... Rønmingsbil? Den skumle kaninen? Ha pengene i?
 
Praktisk med kaninbur til.... Rønmingsbil? Den skumle kaninen? Ha pengene i?

Ikke godt å si :hilarious:
Jeg fikk litt kalde føtter, men da var det jo greit at det var et kaninbur, så kunne jeg jo ha kaniner i det hjemme.
 
Stakkar jentungen min :(
Falt på skolen, blødde fra munnen (tennene har det helt fint, heldigvis) og flere blåmerker i fjeset :(

Glad at når det først skjedde så var det på en dag hvor jeg hadde hjemmekontor så jeg slapp å kjøre helt fra Oslo og hjem for å hente henne, kunne være der på 10 minutter

Stakkars lille[emoji20]
Godt mamma kunne være kjapt på plass[emoji173]️
 
Jeg har lyst til å skaffe barnevakt i noen timer i uka. Det blir vel med tanken. Mine foreldre kunne gjort det, men da hadde de måttet komme hit og da hadde de blitt her hos oss. Det er ikke aktuelt, i og med at jeg jo vil ha huset alene for å slappe av og rydde. Svigermor har tilbudt seg å ta lillejenta innimellom, men det passer liksom aldri. Vi har nettopp flyttet hit, og kjenner ingen godt nok enda. Hmmm.......

Heng opp en lapp i butikken??[emoji1] kanskje det finnes en trillepike?
 
Heng opp en lapp i butikken??[emoji1] kanskje det finnes en trillepike?

Det er jo snakk om i skoletiden, men det kan jo hende at det kunne gått. Det er en videregående skole her, kanskje en av elevene der kunne tenke seg en liten inntekt.
 
Alt for mett igjen, men denne gang kan jeg ikke skylde på meg selv for å lage for god mat :)
 
Drømte at jeg planla å svindle eller rane en bank eller noe med noen venner. Jeg kjøpte til og med inn et kaninbur som vi skulle bruke. Litt usikker på hva det skulle være for :hilarious:
Haha nå måtte jeg flire
 
Back
Topp