Oktoberskravletråd 2 (vil du være med så ikke post bilder)

Min største suksess er
Et glass med litt eplesidereddik og noen dråper zalo.

Så lå det et lag av fluer i den etter et døgn eller to og problemet var borte.

Etter å ha prøvd fluepapir, saft og zalo, og div annet
. Svigermor bruker visst vinrester og zalo men jeg har aldri vin. Jeg har derimot en flaske eplesidereddik innkjøpt i fjor sommer da vi hadde det problemet. Funket finfint i år også.
Hvordan bli kvitt små fluer? De er på kjøkkenet, det virker som om noe har råtner, men jeg har da kastet ut alt som skal kastes.
Eller bruke vanlig blank edikk med et par dråper zalo. Det funker også [emoji4]

Vi bruker små eggeglass og fyller til randen. Det er der det er flest. Jeg tror de da detter lettere nedi.
 
Haha, virker ikke som om de skjønner problemet [emoji85][emoji28][emoji848]
Virker sånn ja

Venter på om han svarer på mitt tilsvar eller om jeg evt må gjøre mer for å få ham oppmerksom på det.
 
Tror jeg må inn og lese [emoji6]

Edit: ja det var jo et int svar du fikk [emoji6]

Ja, ikke sant?

Han har ikke helt lest det opprinnelige innlegget om at vi mot min vilje desverre ikke kan bruke tøy på denne ungen.
. Og åpenbart ikke skjønt i det hele tatt at det ikke er 2 men 4 uker som et utfordringen. To er jo det jeg ønsker meg Det er problemfritt det.
 
Ja, ikke sant?

Han har ikke helt lest det opprinnelige innlegget om at vi mot min vilje desverre ikke kan bruke tøy på denne ungen.
. Og åpenbart ikke skjønt i det hele tatt at det ikke er 2 men 4 uker som et utfordringen. To er jo det jeg ønsker meg Det er problemfritt det.
Nei det er tydelig det at det ikke er lest godt nok. Ellers er de ikke så gode på å ville skjønne [emoji85]
 
Sannelig stille her i kveld.

Jeg jobbet. Men. Ikke noe på så lenge? Det er stille for tiden. Mange steder
 
Titter innom, men har ikke så mye å bidra med føler jeg. Det går jo i det samme da. Tur, husarbeid som skulle ha blitt gjort, amming, dårlig humør. Men nå skal jeg finne senga, for jeg kjenner på kroppen at jeg ikke får nok søvn for tiden.
 
God morgen
 
Titter innom, men har ikke så mye å bidra med føler jeg. Det går jo i det samme da. Tur, husarbeid som skulle ha blitt gjort, amming, dårlig humør. Men nå skal jeg finne senga, for jeg kjenner på kroppen at jeg ikke får nok søvn for tiden.
Håper du får sove godt, det tror jeg du trenger.
 
God morgen.
Fy fader så kaldt det er, måtte tenne i peisen og vurderer å lage en stor kanne te å drikke her jeg sitter og jobber/studerer
 
Litt (veldig) kult og litt (veldig) skummelt at Årim svarte på bloggposten min om restavfallsurfordringen.

Og litt påfallende at de... vel.... faktisk svarer at med god kildesortering bør vi klare å få to ukers avfall i en dunk.

Ehh. Ja.

Det er FIRE jeg ser på som en utfordring....

Skjønte de ikke problemet??[emoji849]
 
Mannen sov i voksensenga. Altså på vårt rom. Egentlig liker jeg å sove sammen med ham, men det blir veldig trangt på en sovesofa som ikke er like stor som ei vanlig seng, og emd ei lita frøken som tidvis tar stor plass. Så, derved har jeg hatt god plass, og sovet godt. Våknet et par ganger av vær, og en av lillemor som sa Heia mamma" men klokka var 5 så jeg ba henne sove mer og det gjorde vi.
Så i dag er jeg heldigvis uthvilt

Hørtes ut som en grei natt[emoji1]
 
Skjønte de ikke problemet??[emoji849]
Ser ikke sånn ut. Ikke lest godt nok Og vet ikke helt hvordan jeg skal få ham til å se svaret mitt.

Blogge en oppfølging og ta med årim i teksten kanskje. For de har en funksjon på å følge med på omtale i some fant jeg ut. (utfra at trafukkilden inn var en sånn side)
 
Back
Topp