Oktobermammaenes viktigste tråder!

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Her kan vi samle alle de viktigste trådene våre også feste den til toppen så vi alltid har de lett tilgjengelig!

Har du noe du synes burde være her? Skriv det i kommentarfeltet (gjerne med en link) så fører jeg det inn! :D

Liste over når vi har termin, og hvilket sykehus vi skal på :)
Her samler vi alle skrytebildene av testene våre:p
Oversikt over hvor stor sjanse det er for SA i hvilken sv.uke :)
Oversikt over hvilke graviditetsapper vi har :D Legge til dine?
En liste med hvilke babyprodukter og baby-pakker vi får gratis! Med direktelinker;)
Liste over når vi har ordinær UL og hvilke kjønn vi får ;)
Hvilken uke har du passert? Her jubler vi sammen! :D
En tråd med tabeller over hvilke HCG nivåer som er innenfor normalen :)
:binkybaby :binkybaby :binkybaby

Burde vel lage en tråd for magebilder fremover, disse gratispakkene og en mer detaljert terminliste etterhvert som vi skal på o.ul? Og bli kjent tråden er jo kjekk å få med her :) Får ikke linket siden jeg er på mobilen :)

Burde vel lage en tråd for magebilder fremover, disse gratispakkene og en mer detaljert terminliste etterhvert som vi skal på o.ul? Og bli kjent tråden er jo kjekk å få med her :) Får ikke linket siden jeg er på mobilen :)

Kan legge til mer sånn etterhvert, magebilder er jeg SÅ med på! Har allerede tatt for uke 4. Gjorde det med snuppa.. og skal gjøre det samme nå! :D

Presentasjonstråden er på plass ;) Men har vi en bli kjent tråd også?? :)
UL kan vi jo også føre på her eventuelt ;)

Hvor finner man disse gratispakkene da? Er rimelig grønn :-p

Er presentasjontråden jeg tenkte på :D

Da var tråd med gratispakker på plass ;) Ul tråd kan vi også lage.
Det blir nok litt rotete om vi slenger mer info på termin tråden ;)

Så flott :D Ja enig i den. Jeg kan sikkert lage er litt ryddigere tråd for o.u. og hvilket kjønn det blir senere i dag :)

Back
Topp