Oktoberjentenes magebilder ♡

Jeg er litt usikker på om jeg kjenner riktig, men mener å kjenne livmora opp til navlen :)
I kveld er forøvrig magen dobbelt så stor som på bildet, men det skyldes nok gass ;)

Hihi, hadde mage trippel så stor som din i uke 6. Nesten helt flat igjen nå. Ser ut som du har et relativt lite bekken så ikke rart livmora er langt oppe.
 
Hihi, hadde mage trippel så stor som din i uke 6. Nesten helt flat igjen nå. Ser ut som du har et relativt lite bekken så ikke rart livmora er langt oppe.
Ja, det har du nok helt rett i :) Hvor langt er du på vei nå?
Jeg er 14+1, termin 10.okt. Min første :)
 
Ja, det har du nok helt rett i :) Hvor langt er du på vei nå?
Jeg er 14+1, termin 10.okt. Min første :)


Litt usikker, men legen mente 11+3 stemmer ut fra sist mens (den var rar pga influensa den uka) og størrelse på foster. Første her også. Ikke gått opp i vekt og er slank i overkroppen så det er passelig pålitelig å følge med endring i størrelse på magen.
 
Litt usikker, men legen mente 11+3 stemmer ut fra sist mens (den var rar pga influensa den uka) og størrelse på foster. Første her også. Ikke gått opp i vekt og er slank i overkroppen så det er passelig pålitelig å følge med endring i størrelse på magen.
Så spennende da :) Du får legge ut et bilde når det begynner bli litt mage på deg også :) Håper du får en flott tid framover
 
Så spennende da :) Du får legge ut et bilde når det begynner bli litt mage på deg også :) Håper du får en flott tid framover

Takk :) skal se om jeg våger, har litt sperre for å gjøre meg identifiserbar her inne.
 
Jeg også! Jeg har på en måte kjempe lyst til å legge ut bilde, men er redd noen kan kjenne meg igjen

Ja... Har lagt ut en del info som kan være gjenkjennelig, og kombinert med poster om ting som ingen burde vite/uttalelser om folk som kan gjenkjennes er ikke det så gøy. Får se. Etterhvert blir vel magen ugjenkjennelig for de fleste :p
 
Ser litt forskjell
Poppet ut bra babymagen<3 merker min kommer mye tidligere enn sist. Da vistes det da jeg var 4-5 mnd. min er kanskje som ditt første bilde:) 13+6 synes det et vanskelig å skjule det. Ønsker jo ikke å vise magen enda. Da det er mest sjokolade der:p Hehe så lause topper er tingen for meg:)
 
f10a06cda7959d3010e5cbdcc5394749


Her er min morgen mage 15+0 idag:)
 
Jeg også! Jeg har på en måte kjempe lyst til å legge ut bilde, men er redd noen kan kjenne meg igjen
Ja... Har lagt ut en del info som kan være gjenkjennelig, og kombinert med poster om ting som ingen burde vite/uttalelser om folk som kan gjenkjennes er ikke det så gøy. Får se. Etterhvert blir vel magen ugjenkjennelig for de fleste :p
Vi kan sikkert få flyttet bildene inn på skjult forum hvis det føles tryggere der (nå har vel de fleste vært her lenge nok til å få tilgang). Det er ihvertfall gjort på noen andre terminforum! :)
 
Vi kan sikkert få flyttet bildene inn på skjult forum hvis det føles tryggere der (nå har vel de fleste vært her lenge nok til å få tilgang). Det er ihvertfall gjort på noen andre terminforum! :)

Det hadde vært kjempebra! Skal litt til for at noen jeg kjenner hører til på oktoberforumet, altså.
 
Det er slettes ikke alle som er inne på det skjulte forumet.. Sladd kjennemerker istedet da. Skjønner ikke vitsen med dette forumet lengre hvis alle skal begynne å skrive på det hemmelige istedet. .
 
Det er slettes ikke alle som er inne på det skjulte forumet.. Sladd kjennemerker istedet da. Skjønner ikke vitsen med dette forumet lengre hvis alle skal begynne å skrive på det hemmelige istedet. .

Jeg vil påstå at jeg hadde kjent igjen magebilder av venninnene mine så tar ikke sjansen.
 
Det er slettes ikke alle som er inne på det skjulte forumet.. Sladd kjennemerker istedet da. Skjønner ikke vitsen med dette forumet lengre hvis alle skal begynne å skrive på det hemmelige istedet. .
Det er vell mere avslørende å vise fram badet/stua/soverommet sitt enn magen tenker jeg da:) jeg legger ikke ut da jeg ikke vil bli gjenkjent så enkelt. Skjønner hva du mener
 
.
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1429383416.951928.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1429383416.951928.jpg
    281,7 KB · Visninger: 270
Last edited:
Back
Topp