Oktoberbaby

kosemor

Glad i forumet
Syntes synd på oktoberbaby som bare er 24+2 idag og livmorhalsen blir bare kortere og kortere.., godt hun har fått 2 lungemodningssprøyter...

Krysser fingre og tær for at prinsen er klar for den store verden...

Hu bor bare 2 rom bortenfor meg her på obs posten på ullevål

Oj håper det går bra. Alt for tidlig å komme nå for disse dyrebare skattene våres. Noen må jo, men håper prinsen får være i magen litt til :)

Onei. Håper det stopper opp for henne! Når er det de er "levedyktige" utenfor magen egentlig?

Kordan d går med ho? Såg cervix var nede i 1cm :(

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Hos meg er cervix blitt 1 cm, og fostersekken ligger nedi mormunnen så de kunne ikke sette på slik ring. Har fått begge lungemodningssprøytene og de har fått virkningen sin begge to, og det er jo supert! Ellers er jeg dritt lei av i ligge her

Hos meg er cervix blitt 1 cm, og fostersekken ligger nedi mormunnen så de kunne ikke sette på slik ring. Har fått begge lungemodningssprøytene og de har fått virkningen sin begge to, og det er jo supert! Ellers er jeg dritt lei av i ligge her

Oi hjelpe meg så travelt disse høstbabyene har det da :( Krysser fingre! Hva sier legene nå da?

Oi hjelpe meg så travelt disse høstbabyene har det da :( Krysser fingre! Hva sier legene nå da?
De sier det er bra for hver time jeg ikke føder, og at det er jeg som har den verste jobben foran meg - nemlig å bare ligge å vente. Men, hvis han skulle bli født har han jo en sjanse, og for hver time som går er jo bra.

De sier det er bra for hver time jeg ikke føder, og at det er jeg som har den verste jobben foran meg - nemlig å bare ligge å vente. Men, hvis han skulle bli født har han jo en sjanse, og for hver time som går er jo bra.

Du er tøff <3 Var det slik at første og var født så tidlig? Fightere du har altså :)

Er med og krysser alt jeg kan for deg!

Lykke lykke til oktobermamma!! Håper alt går fint med dere begge! Knip igjen og hold ut, heier på dere :)

Lykke til!! Håper nurket klarer å holde seg i magen en stund til!

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Back
Topp