Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onei. Håper det stopper opp for henne! Når er det de er "levedyktige" utenfor magen egentlig?
Kordan d går med ho? Såg cervix var nede i 1cm
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Hos meg er cervix blitt 1 cm, og fostersekken ligger nedi mormunnen så de kunne ikke sette på slik ring. Har fått begge lungemodningssprøytene og de har fått virkningen sin begge to, og det er jo supert! Ellers er jeg dritt lei av i ligge her
De sier det er bra for hver time jeg ikke føder, og at det er jeg som har den verste jobben foran meg - nemlig å bare ligge å vente. Men, hvis han skulle bli født har han jo en sjanse, og for hver time som går er jo bra.Oi hjelpe meg så travelt disse høstbabyene har det da Krysser fingre! Hva sier legene nå da?
De sier det er bra for hver time jeg ikke føder, og at det er jeg som har den verste jobben foran meg - nemlig å bare ligge å vente. Men, hvis han skulle bli født har han jo en sjanse, og for hver time som går er jo bra.
Ja, første kom i uke 23+4, men ho døde etter 2 dagerDu er tøff <3 Var det slik at første og var født så tidlig? Fightere du har altså
Ånei!! Beklager Uff kan ikke forestille meg.. Krysser alt <3Ja, første kom i uke 23+4, men ho døde etter 2 dager