Gratulerer så mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mykje!Alt vel med oss! Ballongen hadde litt effekt, men effekten avtok etter litt. Så fikk en stikkpille kl tolv på natten og fikk rier kl 6:30 neste morgen. Kl 9:30 sjekket de åpning, hadde da 4-5cm, og kl 10:30 var han ute... Rakk ikke få på plass lege eller antibiotika drypp eller såvidt å komme inn på fødestua. Klarte mellom riene å flytte meg over til fødesengen og på neste ri kom han ut.
Helt sykt, intens opplevelse. Beste var at jeg ikke revnet eller måtte sy denne gangen og wow for en forskjell det er å f.eks sitte og å gå på do.
Lillegutt var faktisk hele 2600.. så han har spist godt inni magen.men slipper ikke unna intensiven, blir her en liten stund til han kan spise selv og legger på seg.
Gratulerer så myeAlt vel med oss! Ballongen hadde litt effekt, men effekten avtok etter litt. Så fikk en stikkpille kl tolv på natten og fikk rier kl 6:30 neste morgen. Kl 9:30 sjekket de åpning, hadde da 4-5cm, og kl 10:30 var han ute... Rakk ikke få på plass lege eller antibiotika drypp eller såvidt å komme inn på fødestua. Klarte mellom riene å flytte meg over til fødesengen og på neste ri kom han ut.
Helt sykt, intens opplevelse. Beste var at jeg ikke revnet eller måtte sy denne gangen og wow for en forskjell det er å f.eks sitte og å gå på do.
Lillegutt var faktisk hele 2600.. så han har spist godt inni magen.men slipper ikke unna intensiven, blir her en liten stund til han kan spise selv og legger på seg.
Så godt å høre det gikk så fint 
Tusen takk! Det går bra med oss, var 2 uker innlagt på intensivavdelingen mens vi drev med spisetrening. Er nå kommet hjem og han spiser godt og sier ifra selv når han er sulten.Gratulerer! Har ikke sett tråden før nå
Hvordan går det med dere?